اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس


نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: جلسه امروز این شورا با حضور سخنگوی دولت و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌ جمهور برگزار شد و در این جلسه سخنگوی دولت اعلام کرد که لایحه بودجه سال 93 چهارشنبه هفته جاری به مجلس تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: جلسه امروز این شورا با حضور سخنگوی دولت و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌ جمهور برگزار شد و در این جلسه سخنگوی دولت اعلام کرد که لایحه بودجه سال 93 چهارشنبه هفته جاری به مجلس تحویل داده می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام سخنگوی دولت میزان بودجه عمومی کشور در لایحه بودجه سال 93، 900 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده و بقیه به صورت پیوست به آن الحاق خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
لایحه بودجه در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ارائه بودجه سال 93 به مجلس


محمد باقر نوبخت در چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز اظهار داشت: ظرف یک ماه آینده لایحه بودجه سال 93 از سوی دولت تقدیم مجلس می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمد باقر نوبخت در چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز اظهار داشت: ظرف یک ماه آینده لایحه بودجه سال 93 از سوی دولت تقدیم مجلس می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی نظارت و راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه برای دریافت دیدگاه و نظرات نمایندگان جامعه کشاورزان حاضر شده است، گفت: نظرات و دیدگاه‌های شما در تبیین و ترسیم برنامه موثر بوده و در بودجه سال آینده 93 لحاظ می‌شود.

نوبخت گفت: در عین حال آن بخش از نقطه نظرات و دیدگاهی که بتواند در قالب برنامه ششم توسعه که سال آینده باید در قالب لایحه مربوطه تبیین شود استفاده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی نظارت و راهبردی رئیس جمهور همچنین افزود: حضور ایشان در این کنگره برای قدردانی خدمات عیسی کلانتری به عنوان رئیس خانه کشاورز و عضو مرکز تحقیقات استراتژیک و همچنین جامعه کشاورزانی است که در زمینه تامین امنیت غذایی کشور تلاش می‌کند.

معاون‌برنامه ریزی و وزارت راهبردی رئیس جمهور ضمن استماع نظرات کشاورزان پیشنهادات مکتوب آنها را برای بررسی بیشتر اخذ کرد.

چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر واقع در منطقه نیاوران برگزار می‌شود.