اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان احتمالی حضور احمدی نژاد در مجلس


عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مجلس حاضر می شود.

جام جم آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مجلس حاضر می شود.

جواد جهانگیرزاده در خصوص سوال از رئیس جمهور گفت: این سوال در دستور كار مجلس قرار دارد كه رئیس جمهور تا 14 آذر ماه فرصت دارد در صحن مجلس حاضر شود.

وی افزود: به احتمال زیاد رئیس جمهور بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در صحن مجلس حاضر می شود.

سوال از رئیس جمهور فقط یك محور دارد و مربوط به افزایش قیمت ارز و دلار است.

طرح سوال از رئیس جمهور برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، 24 اسفند سال گذشته در مجلس هشتم مطرح شد كه علی مطهری نماینده تهران طراح اصلی این طرح بود و محمود احمدی ن‍ژاد رئیس جمهور هم با حضور در صحن مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

اما برای دومین بار باز هم علی مطهری نماینده تهران در پی نابسامانی بازار سكه و ارز، طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح كرد.

برای سوال از رئیس جمهور حداقل به امضای 74 نماینده نیاز است.


ویدیو مرتبط :
کتک کاری در مجلس در زمان احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اما و اگرها ی زمان حضور احمدی نژاد در مجلس



دولت زمان حضور احمدی نژاد در مجلس را تعیین می کند
 گروه سیاسی : روز گذشته در حالی که جمعی از نمایندگان برای حضور در جلسه دیدار با محمود احمدی نژاد آماده می شدند ، فراکسیون اکثریت مجلس اعلام کرد که در این نشست حضور پیدا نمی کند تا پیش از برگزاری این جلسه مشخص شود که برگزاری این جلسه در آستانه حضور احمدی‌نژاد در صحن علنی برای پاسخ به سوال جمعی از نمایندگان ، خروجی مورد نظر دولت را نخواهد داشت . از سوی دیگریک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهلت یک ماهه پیش‌بینی شده در آیین‌نامه داخلی مجلس برای پاسخگویی به سوال نمایندگان گفت که محمود احمدی‌نژاد تا 14 آذر برای حضور در مجلس و پاسخ به سوال نمایندگان مهلت دارد.جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون به صورت رسمی نامه‌ای از ریاست‌جمهوری برای هماهنگی در خصوص روز برگزاری جلسه سوال از رییس‌جمهور ارائه نشده است. این در حالی بود که پیش از آن یکی از نمایندگان زمان حضور احمدی نژاد را 14 آذر اعلام کرده بود که از سوی معاون پارلمانی احمدی نژاد تکذیب شد .
لطف الله فروزنده در گفتگو با مهر، با بیان اینکه دولت باید زمان حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس را اعلام کند افزود: فعلا ما زمان حضور رئیس قوه مجریه در مجلس را به هئیت رئیسه تقدیم نکردیم. هرگاه این زمان مشخص شود آن را اعلام خواهیم کرد.فروزنده ادامه داد: از این رو انتشار خبری مبنی بر حضور رئیس جمهور در 14 آذر در صحن علنی صحت ندارد. گفتنی است سوال نمایندگان از رییس‌جمهور 14 آبان ماه با 76 امضا در صحن علنی مجلس قرائت شد و عمده موارد مطروحه در سوال نمایندگان مربوط به نوسانات ارزی و علل عدم کنترل بازار توسط دولت بوده است. با توجه به تعطیلات مجلس و در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورا ، به نظر می رسد زمان حضور احمدی نژاد در مجلس 12 یا 14 آذر ماه می تواند باشد .... / mardomsalari.com