اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اجرای حکم 2 زورگیر خشن تهرانی


دو زورگیر خشن که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند سحرگاه فردا در ملاءعام به دار مجازات آویخته می شوند.

خبرگزاری مهر: دو زورگیر خشن که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند سحرگاه فردا در ملاءعام به دار مجازات آویخته می شوند.

 این دو محارب علیرضا مافیها و محمد علی سروری نام دارند که 11آذر ماه سال جاری با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را با همدستی دو متهم دیگر مورد حمله قرار داده و وجوه و برخی اسناد دیگر وی را ربوده بودند.

در پی شکایت شاکی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و صدور دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادستانی تهران، پلیس در اقدامی سریع  نامبردگان را دستگیر و رسیدگی به اتهامات آنان  در مرحله دادسرا انجام و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده اتهامی نامبردگان جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.

شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران نیز در وقت فوق‌العاده رسیدگی به جرائم ارتکابی از سوی متهمان مذکور را با حضور وکلای متهمان و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار و دو نفر از متهمان مذکور به اسامی فوق را به اتهام محارب و مفسد فی‌الارض به اعدام بطور علنی محکوم کرد و دو همدست دیگر آنان را نیز به تحمل ده سال حبس و 74 ضربه شلاق و بعنوان تتمیم مجازات به 5 سال اقامت اجباری در یکی از شهرستانها محکوم کرد.

در پی اعتراض محکومان یاد شده به رای صادره، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال که شعبه رسیدگی کننده دیوان نیز پس از رسیدگی اعتراض آنان را مردود اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با یکی از زورگیران خشن قبل از اجرای حکم اعدام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم 2 زورگیر خشن تهرانی صادر شد


دیوان عالی کشور حکم اعدام دو زورگیر خشن را تایید کرد و مجرمان به زودی اعدام خواهند شد.

خبرگزاری مهر: دیوان عالی کشور حکم اعدام دو زورگیر خشن را تایید کرد و مجرمان به زودی اعدام خواهند شد.

دادستانی تهران اعلام کرد: دیوان عالی کشور حکم اعدام دو محارب  در تهران را تایید کرده است. این دو محارب علیرضا مافیها و محمد علی سروری نام دارند که 11آذرماه سال جاری با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را با همدستی دو متهم دیگر مورد حمله قرار داده و وجوه و برخی اسناد دیگر وی را ربوده بودند.


در پی شکایت شاکی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و صدور دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادستانی تهران، پلیس در اقدامی سریع  نامبردگان را دستگیر و رسیدگی به اتهامات آنان  در مرحله دادسرا انجام و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده اتهامی نامبردگان جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.

این گزارش می‌افزاید شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران نیز در وقت فوق‌العاده رسیدگی به جرائم ارتکابی توسط متهمان مذکور را با حضور وکلای متهمان و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار و دو نفر از متهمان مذکور به اسامی فوق را به اتهام محارب و مفسد فی‌الارض به اعدام بطور علنی محکوم کرد و دو همدست دیگر آنان را نیز به تحمل ده سال حبس و 74 ضربه شلاق و بعنوان تتمیم مجازات به پنج سال اقامت اجباری در یکی از شهرستان‌ها محکوم کرد.

در پی اعتراض محکومان یاد شده به رای صادره، پرونده جهت رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال که شعبه رسیدگی کننده دیوان نیز پس از رسیدگی اعتراض آنان را مردود اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران افزود: با توجه به تایید حکم توسط دیوان عالی کشور، حکم صادره علیه نامبردگان به زودی اجرا می شود.