اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز پرواز مستقیم لندن - تهران


شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از سرگیری پروازهای مستقیم از لندن به ایران را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از سرگیری پروازهای مستقیم از لندن به تهران را تایید کرد.

به نوشته روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» ، شرکت «بریتیش ایر ویز» تایید کرده که پروازهای مستقیم از لندن به ایران را  بعد از 4 سال از سر می‌گیرد.

بریتیش ایر ویز اولین خطوط هوایی این کشور است که بعد از 4 سال این پیشنهاد را به ایران ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، مسافران پرواز مستقیم از فرودگاه هیثرو لندن (پایانه 5) به تهران بعد از راه اندازی خدمات 6 هفته‌ای  عملیاتی ، از 14 جولای قادر به پرواز به ایران هستند.

 قبل از رفع تحریم‌ها، خدمات دهی شرکت هواپیمایی ایران ایر در لندن به خاطر مشکل در بکارگیری بخش هوایی کشورهای اروپایی محدود شده بود و جهانگردان انگلیس مجبور بودند با پروازی غیر مستقیم از استانبول عازم ایران شوند.

«نیل کاترل» رییس بخش برنامه ریزی شرکت بریتیش ایر ویز با تایید این خبر گفت: «ایران دارای اقتصادی بزرگ و رو به رشدی است و به عنوان یک مقصد جهانگردی، چشم اندازهای جدید هیجان انگیزی دارد.»


ویدیو مرتبط :
پرواز مستقیم تهران - تل آویو ( اسرائیل )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان راه‌ اندازی پرواز مستقیم لندن - تهران


معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت: نمایندگان این ایرلاین انگلیسی آمادگی خود برای راه اندازی پرواز مستقیم لندن-ایران را اعلام کردند.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت: نمایندگان این ایرلاین انگلیسی آمادگی خود برای راه اندازی پرواز مستقیم لندن-ایران را اعلام کردند.

محمد خداکرمی گفت: نمایندگان شرکت هواپیمایی ملی انگلیس (بریتیش ایرویز) روز گذشته به ایران سفر و برای راه‌اندازی پرواز مستقیم لندن-تهران اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) انجام می‌شود ادامه داد: اما شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود ۴- ۵ سال پیش به دلیل تحریم‌ پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.

معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان ‌راه‌اندازی این پرواز گفت: از گذشته یادداشت تفاهم بین دو کشور در حوزه انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.

خداکرمی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس و کی.ال. ام فرانسه نیز برای راه‌اندازی پرواز مسقتیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم با این کشورهای نیز توسط این ایرلاین‌ها راه‌اندازی می‌شود.

پیش از این نیز معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته بود: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز طی مکاتبات و جلسات با سازمان هواپیمایی کشوری برای راه‌اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و طی دو تا سه ماه آینده پروازهای خود را به مقصد کشورمان راه‌اندازی می‌کنند.

خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی نیز در حال مذاکره برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.