اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز دور جدید فروش بلیت قطار


فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، برای حدفاصل تاریخ‌های اول شهریور تا دهم مهر امسال، از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 26 مرداد، از طریق سامانه‌های اینترنتی و «هم‌قطار» رجاء آغاز می‌شود.

واحد مرکزی خبر: فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، برای حدفاصل تاریخ‌های اول شهریور تا دهم مهر امسال، از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 26 مرداد، از طریق سامانه‌های اینترنتی و «هم‌قطار» رجاء آغاز می‌شود.

روابط عمومی رجاء با اعلام این خبر اعلام کرد: متقاضیان سفر با قطار، با داشتن کد کاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجاء مراجعه کرده یا از طریق SSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #720*797* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #797* اقدام به خرید کنند.

در فروش اینترنتی بلیت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق همه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعداز آن نیست.

فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق، از ساعت 30 / 8 صبح روز یکشنبه 26 مرداد آغاز می‌شود.

عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) نیز از ساعت12 ظهر همین روز، از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور انجام می‌شود.

رجاء از هموطنان درخواست کرد: بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمینان حاصل کنند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری خواهد شد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجاء اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های 1539 ( از تهران ) و 55651415-021 (از شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز دور جدید پیش‌ فروش بلیت‌ قطار


دبیر كمیسیون واگذاری و نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت قطار راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطار از روز دوشنبه 21 مرداد، گفت: پیش فروش بلیت قطار حدفاصل 11 شهریور تا 10 مهرماه از ساعت 8 صبح دوشنبه آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: دبیر كمیسیون واگذاری و نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت قطار راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطار از روز دوشنبه 21 مرداد، گفت: پیش فروش بلیت قطار حدفاصل 11 شهریور تا 10 مهرماه از ساعت 8 صبح دوشنبه آغاز می شود.

علی کاظمی منش در خصوص آغاز پیش فروش بلیت های قطار برای دور دوم سفرهای تابستانی، اظهار داشت: پیش فروش بلیت قطار حدفاصل 11 شهریور تا 10 مهرماه از تاریخ دوشنبه 21 مردادماه ساعت 8 صبح آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطارهای بین المللی هم از روز سه شنبه 22 مردادماه و از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، افزود: پپیش فروش بلیت قطارهای 10 شرکت حمل و نقل مسافری ریلی در سامانه جامع برنامه‌ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطار راه‌آهن انجام می شود.

دبیر كمیسیون واگذاری و نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت قطار راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مسافران برای اطلاع از ظرفیت بلیت ها در روزهای مختلف و یا اطلاعات دیگر می توانند با سامانه اطلاع رسانی 5149 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ پیش فروش بلیت قطارهاری رجاء از سامانه این شرکت انجام می شود همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و یا پایگاه اینترنتی WWW.RAJA.IR برای تهیه بلیت دیگر شرکت های مسافری اقدام کنند.