اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز جام حذفی مشخص شد


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز جام حذفی در تاریخ ۱۲ شهریور خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز جام حذفی در تاریخ ۱۲ شهریور خبر داد.
 
 غلامرضا بهروان درباره آغاز لیگ‌های یک و دو و سه گفت: بر اساس برنامه ریزی که کرده‌ایم لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود و یک هفته بعد هم لیگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت هستند و زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات می‌توانند در نقل و انتقالات فعالیت کنند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند که البته در این باره و زمان دقیق فصل و انتقالات اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز جام حذفی گفت: جام حذفی باشگاه‌های کشور را از 12 شهریور آغاز می کنیم. مرحله اول این مسابقات با حضور 32 تیم قهرمان استانها آغاز می‌شود که با توجه به 8 قرعه استراحت برای تیم‌ها، طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که 20 تیم به مرحله دوم و 10 تیم به مرحله سوم برسند.

 سپس این 10 تیم با 26 تیم لیگ دسته اول و 28 تیم دسته دوم، 64 تیم را تشکیل می‌دهند که تا پایان مهرماه امسال 64 تیم پس از رقابت به 32 تیم می‌رسند و پس از بازی‌های این مرحله 16 تیم نهایی مشخص می‌شود.


بهروان در پایان گفت: از دهه اول آبان‌ماه 16 تیم منتخب کشور با 16 تیم لیگ برتری مرحله بعدی را برگزار می‌کنند که 32 تیم این مرحله پس از قرعه کشی حریفان‌شان را می‌شناسند و مراحل بعدی انجام می‌شود که به موقع در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جام‌ حذفی | زمان برگزاری مرحله یک‌ چهارم نهایی جام‌ حذفی اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان و مکان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد



اخبار ,اخبار ورزشی,فینال جام حذفی

 

اخبار ورزشی - فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود

فینال جام حذفی بین دو تیم مس کرمان و تراکتورسازی تبریز در روز ۲۵ بهمن ماه و ورزشگاه امام علی کرمان برگزار می‌شود.

 غلامرضا بهروان؛ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، اکبر ایرانمنش؛ مدیرعامل باشگاه مس کرمان، نصیری نماینده باشگاه تراکتورسازی، حجت الله‌ بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از ساعت 14 در سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کردند تا در مورد وضعیت زمان و مکان فینال جام حذفی تصمیم گیری کنند. طرفین در این جلسه برای تعیین میزبانی به توافق نرسیدند و مقرر شد  میزبان فینال با قرعه کشی مشخص شود.

با قرعه کشی مشخص شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه امام علی کرمان در روز 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 قرعه کشی با حضور بهروان رئیس کمیته مسابقات انجام شد.

نماینده تبریز موافق برگزاری با انجام بازی در تهران بودند اما مسی‌ها با این پیشنهاد موافق نبودند.

ایرانمنش مدیرعامل مس گفت: بهتر است بین تهران و کرمان قرعه کشی انجام بدهید که این پیشنهاد با مخالفت بهروان مواجه شد و گفت باید قرعه بین دو شهر میزبان یا میهمان باشد نه شهر بی‌طرف.

اخبار ورزشی - فارس