اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام کنکور ارشد 94


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون ارشد ناپیوسته 94 بدون تغییرات خاصی نسبت به سال گذشته، از ساعت 20 شنبه 17 آبان ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون ارشد ناپیوسته 94 بدون تغییرات خاصی نسبت به سال گذشته، از ساعت 20 شنبه 17 آبان ماه آغاز می‌شود.

دکتر توکلی با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌پذیرد افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی است داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با پرداخت 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: بر اساس برنامه زمانی مشخص شده این آزمون در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنج شنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تغییراتی در مراحل اجرایی آزمون کارشناسی ارشد سال 94 نسبت به سال گذشته نداریم و مثل سال گذشته رشته‌های دانشگاهی تعریف شده، گرایش‌ها مشخص و ضرایب دروس تعریف شده است.

توکلی در ادامه افزود: سعی می‌کنیم دفترچه راهنمای ثبت نام چند ساعت قبل از آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد.

به گفته وی داوطلبان از ساعت 20 روز شنبه 17 تا پایان روز یکشنبه 25 آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: هر داوطلب می‌تواند با توجه به شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه رشته‌های خود را انتخاب کند و مثل سال گذشته به داوطلب اجازه داده شده از رشته‌های شناور به عنوان کدرشته دوم انتخاب کند.


ویدیو مرتبط :
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد آزاد/ تاخیر در برگزاری کنکور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

زمان آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد آزاد/ تاخیر در برگزاری کنکور

فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد هفته آینده در سامانه مرکز آزمون این دانشگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مدتها تاخیر در آغاز فرایند ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می توانند از هفته آینده با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پیش از این در سالهای گذشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اردیبهشت ماه برگزار می شد.

کنکور 92 کارشناسی ارشد این دانشگاه با تاخیر در هفته دوم خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد./مهر