اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور



 

اخبار,اخباردانشگاه, دانشگاه پیام نور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام نور از 13 تیرماه آغاز شده و تا 24 همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر خانیکی با اعلام این مطلب درخصوص شرایط مهمانی دانشجویان در ترم تابستان گفت: دانشجویان می توانند در ترم تابستان از شرایط مهمان استفاده کنند و تاریخ پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان تا 22 تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکان پذیر است.

 

 اخبار دانشگاه  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور/ ضوابط و شرایط ترم تابستانی



آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور/ ضوابط و شرایط ترم تابستانی

رییس مرکز آزمون و بانک سوال دانشگاه پیام نور گفت: منابع و نحوه طراحی سوالات پایان ترم تابستان ۹۱ پیام نور بر اساس منابع نیمسال دوم ۹۱-۹۰ (نیمسال قبل) می‌باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر سلیم بهرامی افزود:حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد درسی است و کلیه دروس ترم تابستان به صورت خودخوان می باشند و فاقد نمره میان ترم هستند و نمره بر اساس ۲۰ محاسبه می‌شود.

دکتر بهرامی گفت: دانشجویان فقط می‌توانند دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان می‌باشد را اخذ نمایند.

وی در مورد زمان امتحانات پیان ترم تابستان دانشجویان گفت: زمان امتحانات دانشجویان در ترم تابستان از ۴ شهریور تا ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان نمود: مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می‌باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.

وی همچنین تاکید کرد: ترم تابستانی فاقد حذف و اضافه – حذف اضطراری می باشد و ترم تابستان فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می‌شود.

دکتر بهرامی در پایان ذکر نمود: انتخاب واحد ترم تابستان ۹۱ پیام نور از ۲۶ تیرماه ۹۱ آغاز و تا ۸ مرداد ۹۱ ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت گلستان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند./ایسنا