اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام آزمون سراسری 94



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون سراسری 94

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون سراسری 94 از فردا، یکشنبه 19بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش دانشجوی دوره های روزانه، نوبت دوم(شبانه)، نیمه حضوری،مجازی،پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و کدرشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و دانشگاه فرهنگیان از فردا، یکشنبه 19 بهمن ماه آغاز شده و تا سه شنبه 28 بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای این آزمون (دفترچه شماره یک) از امروز، شنبه 18 بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت و دریافت دفترچه راهنما از فردا یکشنبه، از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه درمورد هزینه ثبت نام توضیح داد: ثبت نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150 هزار ریال (15 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام، از طریق کارت های عضو شبکه شتاب، نسبت به ثبت نام اقدام کنند
اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری



اخبار,اخباردانشگاه ,ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۴ از فردا دوشنبه چهارم آبان‌ماه آغاز و تا هفتم آبان ادامه دارد/ هزینه ثبت‌نام ۱۵ هزار تومان

 حسین توکلی، درباره ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر اساس سوابق تحصیلی از فردا دوشنبه 4 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و تا پنجشنبه 7 آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: برای ثبت‌نام و انتخاب رشته، تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 شرکت کرده یا نکردند می‌توانند بر اساس ضوابط اعلام شده انتخاب رشته کنند.

توکلی با بیان اینکه پذیرش برای تعدادی از رشته‌های تحصیلی کاردانی، دوره‌های روزانه علوم پزشکی، رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی، دانشگاه پیام نور و مقطع کارشناسی پردیس‌های دانشگاهی، دانشگاه‌های شریف و تهران بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: متقاضیانی که حداکثر تا 30 بهمن سال 94 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی می‌شوند باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی WWW.sanjesh.orj مراجعه و حداکثر 50 کدرشته محل برای گزینش رشته‌ها انتخاب کنند.

وی بااشاره به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دوشنبه 4 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌‌گیرد، مطرح کرد: هر داوطلب علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی یعنی گروه‌های علوم ریاضی و فنی، تجربی یا انسانی می‌توانند در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی هم متقاضی شوند.

توکلی ادامه داد: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 شرکت کردند می‌توانند در صورت تمایل گروه آزمایشی خود را تغییر دهند.

وی در خاتمه بیان کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ 150 هزار ریال از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت کنند.

 

 اخبار دانشگاه  -  نسیم