اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام آزمون ارشد اعلام شد



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته


اخبار دانشگاه -  آغاز ثبت نام آزمون ارشد از شنبه آینده

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه آینده 17 آبان 93 آغاز شده و تا یکشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌پذیرد افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی است داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و با پرداخت 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: بر اساس برنامه زمانی مشخص شده این آزمون در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنج شنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

 

 اخبار دانشگاه  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 1400

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی‌ارشد آزاد اعلام شد



 

 

کارشناسی ارشد

 

 

 

وی با بیان اینکه آزمون امسال همانند سال گذشته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در روند اجرایی برگزاری آزمون صورت نمی‌گیرد.

محمدرضا مهرادفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آخر بهمن ماه، گفت: آزمون غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 17 و 16 تیر ماه برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه آزمون امسال همانند سال گذشته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در روند اجرایی برگزاری آزمون صورت نمی‌گیرد.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آخر دی ماه ، گفت: این آزمون در روزهای 22 تا 24 اردیبهشت ماه سال90 برگزار می‌شود .

وی به ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد در هفته دوم دی ماه اشاره کرد و افزود: این آزمون در طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مهرادفر از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته در هفته آخر دی ماه خبر داد و گفت: این آزمون 12 آذر ماه با شرکت 275 هزار داوطلب در 102 رشته برگزار شد.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اظهارکرد: ثبت‌نام این آزمون در اردیبهشت ماه انجام و آزمون در تیر ماه برگزار می‌شود..../تحلیل:ایسنا