اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت‌ نام تلویزیون اینترنتی


معاون شرکت مخابرات استان تهران گفت: ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی مشترک رسانه ملی و شرکت مخابرات، از دهه فجر در 6 شهر آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: معاون شرکت مخابرات استان تهران گفت: ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی مشترک رسانه ملی و شرکت مخابرات، از دهه فجر در 6 شهر آغاز می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: ثبت نام در 6 شهر تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، یزد و قزوین انجام می‌شود.

وی گفت: ارائه سرویس سه ماه بعد از ثبت نام اولیه انجام خواهد شد و از فروردین ماه سرویس ارائه می‌شود.

بیدخام افزود: در مرحله نخست سرویس‌های، ویدئویی درخواستی، یک ماه آرشیو کامل برنامه‌های صدا و سیما و ماشین زمان در این سامانه ارائه می‌شود و در فازهای بعدی، سرویس‌های سینمای آنلاین و کنسرت آنلاین نیز اضافه خواهد شد.

این تلویزیون اینترنتی با نام تلویزیون تعاملی مهر(مردم همراه رسانه) با مشارکت رسانه ملی و شرکت مخابرات ایران، راه‌اندازی خواهد شد.

ستاپ‌باکس مورد نیاز این سرویس، 250 هزار تومان قیمت دارد و هزینه اشتراک ماهانه نیز 15 هزار تومان تعیین شده است.


ویدیو مرتبط :
ویدیو زیبا از آغاز امامت امام زمان - تبریک آغاز امامت امام زمان برای استوری !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت‌نام برای دریافت تلویزیون اینترنتی


مجری پروژه تلویزیون تعاملی از ارائه این سرویس در فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت تلویزیون اینترنتی و تعاملی (IP مدیا) در نیمه اول بهمن ماه در 6 شهر آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: مجری پروژه تلویزیون تعاملی از ارائه این سرویس در فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت تلویزیون اینترنتی و تعاملی (IP مدیا) در نیمه اول بهمن ماه در 6 شهر آغاز می شود.

حسین عبدالله زاده با بیان اینکه آمادگی ارائه این سرویس وجود دارد، افزود: از اواخر دی ماه تیزرهای تبلیغاتی ارائه این سرویس آماده شده و سازمان صدا و سیما و معاونت رسانه مجازی این سازمان در خصوص سرویس تلویزیون تعاملی و نحوه ثبت نام و مزایای آن به مردم اطلاع رسانی عمومی خواهند کرد.

وی افزود: پس از انجام اطلاع رسانی و توجیه مردم در استفاده از این سرویس در نیمه اول بهمن ماه ثبت نام برای دریافت این سرویس آغاز خواهد شد و مردم در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، یزد و قزوین می توانند در این زمینه ثبت نام کنند.

عبدالله زاده ارائه این سرویس را سه ماه بعد از ثبت نام اولیه اعلام کرد و گفت: برای شروع ارائه این سرویس به 20هزار کاربر در 22 بهمن ماه تلویزیون تعاملی می دهیم اما برای پوشش 100هزار کاربر پیش بینی می شود ارائه سرویس تا پایان فروردین ماه به طول انجامد.

مجری پروژه IP مدیا در مورد نحوه دریافت این سرویس نیز گفت: تلویزیون اینترنتی نیازمند یک ست آپ باکس و یک مودم ADSL بوده که تمام تلاشمان این است که ست آپ باکس ها را در داخل تولید کنیم، اما در شرایط فعلی با توجه به قیمت ارز ست آپ باکس ها حدود 300هزار تومان قیمت داده می شود. همچنین این سرویس ماهانه 15هزار تومان به عنوان حق اشتراک برای مشترکان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه سرویس های جدید به مرور بر روی تلویزیون اینترنتی آماده می شود، افزود: قرار است هفته ای یک سریال و یک فیلم جدید بر روی این سرویس گذاشته شود و ارائه دهنده سرویس های این سیستم متفاوت از آنچه خواهد بود که در آرشیو صدا و سیما موجود است.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود 4میلیون نفر با استفاده از ست آپ باکس ها، کانال های تلویزیونی صدا و سیما را مشاهده می کنند، تصریح کرد: به طور قطع سیستم IPمدیا با توجه به ویژگی های خاص خود، جذابیت زیادی برای خانواده ها دارد و مخاطبان را جذب می کند.

به گفته مجری پروژه IPمدیا برای استفاده از این سرویس نیازی به اینترنت نبوده و تنها مشترک باید دارای مودم ADSL از یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سرویس در عرض 30ماه، 5/1میلیون مشترک قابل ارائه خواهد بود.