اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله 5 و 4.2 ریشتری بوشهر خسارت نداشت



اخبار حوادث - زلزله 5 و 4.2 ریشتری بوشهر خسارت نداشت

به گفته بخشدار بوشکان استان بوشهر، زلزله 5 و 4.2 ریشتری این منطقه خوشبختانه خسارت مالی و جانی نداشت.

به گزارش خبرآنلاین، زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در ساعت 20:33:06 شنبه 20 دی 1393 در موقعیت و مركز ۲۸.۷۵ شمالی و ۵۱.۸۴ شرقی و عمق ۹ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. این زمین لرزه در فاصله‌ 17 كیلومتری بوشکان بوشهر، 28 كیلومتری فراشبند فارس و 40 كیلومتری شنبه بوشهر رخ داده است.

زلزله 4.2 ریشتری بوشکان
در ساعت 12:47:57 بعد از ظهر امروز یكشنبه 21 دی 1393 نیز زلزله 4.2 ریشتری بوشکان در استان بوشهر را لرزاند که در موقعیت و مركز ۲۸.۸۱ شمالی و ۵۱.۷۵ شرقی و عمق ۱۲ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. این زمین لرزه در فاصله‌ 6 كیلومتری بوشکان بوشهر ، 32 كیلومتری كلامه بوشهر و 35 كیلومتری فراشبند فارس رخ داده است.

اخبار,اخبار حوادث , زمین لرزه

 
زلزله ها بدون خسارت
بخشدار بوشکان استان بوشهر به ایرنا گفت: زلزله های 5 و 4.2 ریشتری شب گذشته و ظهر امروز در این بخش هیچ تلفات و خسارتی نداشته است.

سید کاظم موسوی گفت: با توجه به نگرانی مردم از وقوع زلزله های پی درپی دو هفته اخیر، ترس از وقوع زمین لرزه های بیشتر و شدیدتر و درخواست آنها برای چادر با همکاری فرمانداری دشتستان و جمعیت هلال احمر این شهرستان یکهزار و 170 تخته چادر درحال توزیع میان یکهزار و 208 خانوار شهری، روستایی و عشایری این منطقه است. این تعداد چادر در شهر بوشکان، روستاهای شلدان، امام زاده، ایل شهر، حاجی آباد و روستاهای عشایر اسکان یافته چنیر، تنگ خون و منصورآباد توزیع می شود.

در دو هفته اخیر حدود 10 زلزله و پس لرزه با شدت های متفاوت بین 5.2 تا 3.5 ریشتر در بخش بوشکان رخ داده که برخی از آنها باعث خسارت جزیی به منازل مسکونی داشته و موجب ریزش کوه و بسته شدن راههای روستایی شده است.

بخش بوشکان ازتوابع شهرستان دشتستان در فاصله 150 کیلومتری شرق بوشهر در منطقه کوهستانی واقع است.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
زلزله 6.5 ریشتری نیوزلند تلفات نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله 5 ریشتری فارس خسارت نداشت


سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: زلزله استان فارس خسارت جانی و مالی نداشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: زلزله استان فارس خسارت جانی و مالی نداشت.

مصطفی مرتضوی با اشاره به زمین لرزه 5.4 ریشتری ساعت 00:21 استان فارس گفت: ارزیابان سازمان امداد و نجات جهت بررسی و ارزیابی خسارات احتمالی به منطقه مذکور اعزام شدند.

به گفته وی این زمین لرزه، مرز استانهای فارس و هرمزگان - حوالی دوبرجی فارس را لرزاند.

مرتضوی همچنین تاکید کرد که طبق ارزیابی ارزیابان خوشبختانه این زمین هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.