اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله گلشهر اصفهان سه مجروح داشت/ مدارس تعطیل شدند



زلزله گلشهر اصفهان,گلشهر گلپایگان زلزله

زلزله گلشهر اصفهان سه مجروح داشت/ مدارس تعطیل شدند

شیشه فروش همچنین بیان داشت: تعدادی واحد مسکونی نیز در منطقه دچار خسارت شده است.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان با اشاره به زلزله صبح امروز گلشهر بیان داشت: در این زمین لرزه سه نفر مجروح شدند.

منصور شیشه فروش در گفتگو با مهر افزود: در این زمین لرزه که صبح امروز اتفاق افتاد خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشته است.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که البته آنها نیز به صورت سر و پایی درمان شدند.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان در خصوص افراد حادثه دیده بیان داشت: یکی از این افراد در حین فرار دچار آسیب دیدگی در کتف خود شده بود و دو نفر دیگر نیز به سبب ریزش شیشه ساختمان‌ها و .. آسیب دیدند.

شیشه فروش همچنین بیان داشت: تعدادی واحد مسکونی نیز در منطقه دچار خسارت شده است.

مدیر کل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان همچنین خبر از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان گلپایگان داد و بیان داشت: مدارس این منطقه نیز تعطیل شدند./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
مدارس دخترانه را یک ربع زودتر تعطیل کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصفهان به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل شد



 

اصفهان به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل شد

 

اصفهان - ادارات دولتی و مراكز آموزشی استان اصفهان به جز دستگاههای خدمات رسان، بانك ها، شهرداریها و مراكز درمانی و امدادی این استان فردا (سه شنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان شامگاه دوشنبه با ارسال نمابری به ایرنا اعلام كرد: ادارات دولتی و مراكز آموزشی شهرستانهای اصفهان، فلاورجان، مباركه، لنجان، شاهین شهر، برخوار، نجف آباد، خمینی شهر به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل است.

براساس این گزارش، باتوجه به وقوع شرایط خاص آب و هوایی و پایداری هوا، پتانسیل آلودگی جوی شهر اصفهان و شهرهای مجاور با افزایش غلظت در حالت هشدار قرار گرفته است.

بدین منظور جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و كمیته كاهش آلودگی هوا در استان با حضور استاندار اصفهان تشكیل و مقرر شد به منظور كاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تاثیرات سوء آلودگی بر سلامت شهروندان فردا كلیه ادارات دولتی و مراكز آموزشی در شهرستانهای یاد شده تعطیل شود.

شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان از شهروندان خواست برای كاهش آلودگی هوای استان، از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی استفاده و همچنین الگوی مصرف سوخت و دقت لازم را در استفاده از وسایل حرارتی برای جلوگیری از افزایش بی رویه درجه حرارت در واحدهای مسكونی اداری و تجاری رعایت كنند.

این شورا همچنین خواستار كاهش فعالیت بدنی بویژه بیماران قلبی و ریوی شد و از سالخوردگان و خردسالان خواست از خروج غیر ضروری از منازل خودداری كنند.

شورای هماهنگی مدیریت بحران اصفهان خواستار كاهش فعالیت واحدهای صنعتی و خدماتی آلوده كننده شد و از مردم این استان خواست با مشاركت عمومی از تشدید آلودگیهای جوی بپرهیزند...../تحلیل:ایرنا