اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله در حبیب آباد اصفهان خسارتی بدنبال نداشت/تکمیلی



زلزله در حبیب آباد اصفهان,زلزله حبیب آباد

زلزله در حبیب آباد اصفهان خسارتی بدنبال نداشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بدنبال وقوع زلزله 1/ 4 ریشتری در حبیب آباد واقع در برخورار اصفهان خسارتی بدنبال نداشت.

ˈحیدر خانبازیˈ بامداد شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های عملیات این جمعیت در این منطقه گشت زنی کردند که خوشبختانه هیچ حادثه ای مشاهده نکردند.

وی که خود در حبیب آباد حضور داشت، اظهارکرد: ساکنین این منطقه بدلیل ترس از بروز پس لرزه های احتمالی با نگرانی در خیابانها بسر می برند.

دکتر ˈغفور راستینˈ رییس اورژانس استان اصفهان هم به خبرنگار ایرنا گفت: هیچ تماسی با این مرکز تاکنون برای انجام عملیات نجات گرفته نشده است.

ˈبهزاد بزرگزادˈ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: هیچ درخواست کمکی از این مرکز برای انجام عملیات اطفاء حریق ناشی از زلزله نشده است.

ˈمنصور شیشه فروشˈ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم به ایرنا گفت: بدلیل عمق کم بروز زلزله در منطقه حبیب آباد، تکان های آن در شهرستانهای مجاور محل شامل شاهین شهر، خمینی شهر، اصفهان و فلاورجان احساس شده است.

خبرنگاران ایرنا از سطح شهرستان های اصفهان، برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر گزارش دادند که مردم اکنون از خانه های خود بیرون آمده و در فضای باز بسر می برند.

همچنین عده ای از مردم اصفهان با خودروهای خود به پارک های حاشیه های رودخانه زاینده رود و میدان امام (ره) اصفهان آمده اند و در آن مکانها چادر زده اند.

کانون زلزله 1/ 4 ریشتری در منطقه حبیب آباد واقع در شهرستان برخوار و در فاصله پنج کیلومتری شهر اصفهان بود.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری، زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت 52 دقیقه و 22 ثانیه بامداد شنبه اعلام کرد.

مختصات این زمین لرزه 81/ 51 درجه طول جغرافیایی و 80/ 32 درجه ی عرض جغرافیایی و در عمق هشت کیلومتری زمین اعلام شده است./ایرنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زلزله 6.5 ریشتری نیوزلند تلفات نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس لرزه های احتمالی بعد از زلزله حبیب آباد اصفهان



زلزله اصفهان,زلزله حبیب آباداصفهان

زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر حبیب آباد اصفهان را لرزاند

در ساعت 52 دقیقه ی بامداد زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر در منطقه حبیب آباد، نزدیکی شهر اصفهان به وقوع پیوست

به گزارش راسخون به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژفیزیک دانشگاه تهران، شدت زمین لرزه طوری بود که در تمامی مناطق مسکونی شهر اصفهان حس شد.

هموطنان و همشهریان اصفهانی ضمن هوشیاری باید به پس لرزه های احتمالی نیز توجه داشته باشند. هنوز از آمار و خسارات این زمین لرزه چیزی اعلام نگردیده است. 

اخبار تکمیلی این زمین لرزه متعاقبا ارسال میگردد.

راسخون