اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله درفارس، خوزستان و ایلام



 اخبار حوادث - زلزله درفارس، خوزستان و ایلام

از ساعات اولیه بامداد امروز زمین لرزه هایی به بزرگی 4.3 ریشتر استان فارس، 4.5 و 4.4 ریشتر استان خوزستان و 4.5 ریشتر استان ایلام را لرزاند.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زلزله ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در ساعت 01:01:44 بامداد امروز پنجشنبه 24 مهر 1393 دوبرجی در استان فارس را لرزاند که در موقعیت و مركز ۲۸.۱۶ شمالی و ۵۵.۴۴ شرقی و عمق۱۶ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

 

اخبار,اخبار حوادث , زلزله

 
این زمین لرزه در فاصله‌ 29 كیلومتری دوبرجی فارس، 33 كیلومتری پتكوئیه هرمزگان و 33 كیلومتری درز فارس رخ داده است.

زلزله 4.5 و 4.4 ریشتری درحسینیه خوزستان
زلزله 4.5 ریشتری ساعت 02:01:41 بامداد امروز پنجشنبه 24 مهر 1393 حسینیه در استان خوزستان را لرزاند که در موقعیت و مركز ۳۲.۵۳ شمالی و ۴۸.۰۰ شرقی و عمق۱۰ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

 

اخبار,اخبار حوادث , زلزله


این زمین لرزه در فاصله 29 كیلومتری حسینیه خوزستان، 35 كیلومتری اندیمشك خوزستان و 37 كیلومتری مورموری ایلام رخ داده است.

در 03:20:43 بامداد امروز پنجشنبه 24 مهر 1393 زلزله 4.4 ریشتری بار دیگر حسینیه در استان خوزستان را لرزاند که در موقعیت و مركز ۳۲.۵۳ شمالی و ۴۷.۹۷ شرقی و عمق۱۱ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.


این زمین لرزه در فاصله‌ 31 كیلومتری حسینیه خوزستان ، 35 كیلومتری مورموری ایلام و 38 كیلومتری اندیمشك خوزستان رخ داده است.

بعد از وقوع زلزله 4.5 ریشتری در حسینیه خوزستان ده پس لرزه تا ساعت ۰۶:۰۳:۴۴ صبح امروز این منطقه را لرزانده است که بزرگترین آنها 3.3، 3.0، 3.6، 4.4 و 3.1 ریشتر بوده است.

زلزله 4.5 ریشتری در مورموری ایلام
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر ساعت 03:57:15بامداد امروز پنجشنبه 24 مهر 1393 مورموری در استان ایلام را لرزاند که در موقعیت و مركز۳۲.۷۷ شمالی و ۴۷.۸۳ شرقی و عمق ۸ كیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

 

اخبار,اخبار حوادث , زلزله


این زمین لرزه در فاصله‌ 15 كیلومتری مورموری ایلام ، 41 كیلومتری حسینیه خوزستان و 44 كیلومتری پلدختر لرستان رخ داده است.


زلزله 5.6 ریشتری مورموری 8 مصدوم داشت
سازمان امداد و نجات هلال احمر به فارس اعلام کرد: زلزله 5.6 مورموری در استان ایلام که عصر دیروز چهارشنبه رخ داد، 8 مصدوم داشته که 2 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 6 نفر به وسیله آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما حال هیچکدام نگران کننده نیست.


در شهر مورموری کلاً ترک جزئی در دیوار 2 خانه مسکونی گزارش شده و سایر روستاها بدون خسارت جانی و مالی گزارش شده است.

  اخبار حوادث-  خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
زلزله در ایلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع زلزله در باغ ملك خوزستان



 

وقوع زلزله در باغ ملك خوزستان

 

موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران اعلام كرد زمین لرزه ای با بزرگی ۷ / ۳ درمقیاس امواج درونی ساعت ۱۹ و ۵۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه حوالی باغ ملك درشرق استان خوزستان را لرزاند.

 

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا و براساس این اعلام،شبكه های لرزه نگاری وابسته به مركز لرزه نگاری كشوری موسسه ژئو فیزیك دانشگاه تهران،این زمین لرزه در ۴۲/ ۳۱ عرض شمالی و ۸۴/ ۴۹ طول شرقی به ثبت رسید.

از خسارت های احتمالی این حادثه گزارشی دریافت نشده است.... / خبرگزارى جمهورى اسلامی