اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله حوالی بیرم فارس را لرزاند



 

 

زلزله حوالی بیرم فارس را لرزاند

 

زمین لرزه ای به بزرگی۷/۳ (سه و هفت دهم) ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین ظهر پنجشنبه حوالی "بیرم" واقع در استان فارس را لرزاند.


زمین لرزه ای به بزرگی۷/۳ (سه و هفت دهم) ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین ظهر پنجشنبه حوالی "بیرم" واقع در استان فارس را لرزاند.


گزارش ایرنا به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران حاکی است شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری این زمین لرزه را در ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه و ۹ ثانیه ظهر پنجشنبه در حوالی بیرم واقع در استان فارس با مشخصات جغرافیایی ۴۶/۲۷ درجه عرض شمالی و ۵۳/۶۸ درجه طول شرقی ثبت کرده اند.



موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۲ و یک دقیقه و ۵۷ ثانیه روز پنجشنبه نیز وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۱/۴ (چهار و یک دهم) ریشتر در حوالی اشکنان با مشخصات جغرافیایی ۲۷/۲۷ درجه عرض شمالی و ۷۰/۵۳ درجه طول شرقی واقع در استان فارس را گزارش کرده بود.



تاکنون گزارشی از تلفات و خسارات احتمالی این دو زمین لرزه نرسیده است.

 


ویدیو مرتبط :
زلزله غرب یونان را لرزاند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله شهر بیرم استان فارس را لرزاند


زمین لرزه ای با قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد شنبه شهر «بیرم» در استان فارس را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا: زمین لرزه ای با قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد شنبه شهر «بیرم» در استان فارس را لرزاند.

به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت 14 دقیقه و 53 ثانیه بامداد امروز (شنبه) رخ داد.

کانون این زلزله در موقعیت 27.42 عرض شمالی و 53.57 طول شرقی ثبت شده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی مخابره نشده است.