اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله‌ ۴.۷ ریشتری در گلستان



زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر ساعت 22:05:50 سیمین شهر استان گلستان را لرزاند.

 بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ مرکز این زمین لرزه در مختصات جغرافیایی ۳۷.۳۵ شمالی و ۵۴.۲۷ شرقی و در عمق ۲۱ کیلومتری سطح زمین بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛این زمین لرزه در بیشتر مناطق استان گلستان و برخی استان‌های اطراف نیز احساس شد. مرکز زمین لرزه در فاصله ۳۸ کیلومتری شهر سیمین شهر و ۳۹ کیلومتری شهر انبارالوم رخ داده است.

تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است.


 اخبارحوادث -  خبر  انلاین 


ویدیو مرتبط :
لحضه وقوع زلزله 6 ریشتری آذربایجان شرقی (زلزله دوم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله 3.5 ریشتری گلستان را لرزاند


شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا در فاصله 50 کیلومتری شمال گرگان و در 25 کیلومتری شمال شرق شهرستان آق قلا قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا: زلزله ای به بزرگی 3.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ظهر جمعه حوالی شهر انبار الوم از توابع شهرستان آق قلا در استان گلستان را لرزاند.
 
مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع این زلزله را ساعت 12 و 43 دقیقه و 5 ثانیه ثبت کرد.

این زمین لرزه در عرض شمالی 37.15 و ل شرقی 54.53 به وقوع پیوست.

تاکنون از خسارت های احتمالی این زلزله گزارشی دریافت نشده است.

شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا در فاصله 50 کیلومتری شمال گرگان و در 25 کیلومتری شمال شرق شهرستان آق قلا قرار گرفته است.

شهرستان آق قلا از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود می شود.َََ