اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلاتان: دوست دارم برای بایرن بازی کنم


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، اعلام کرد که اگر این فرصت فراهم شود، دوست دارد برای بایرن مونیخ بازی کند.

ورزش سه: پپ گواردیولا از فصل آینده هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت و زلاتان که یک فصل در بارسا با این مربی اسپانیایی کار کرد، مشکلی با همکاری دوباره با او در آلیانس آره نا ندارد.

ستاره سوئدی گفت:" بی تردید بوندس لیگا رقابت هایی است که جذابیت زیادی برای من دارد. شاید یک روز به آنجا بروم.

زمان کمی تا پایان دوران حرفه ای ام باقی مانده و اگر بخواهم به آلمان بروم، دوست دارم برای بایرن مونیخ بازی کنم. از نظر من، آنها یکی از 5 باشگاه برتر اروپا هستند."

زلاتان در طول دوران حرفه ای اش برای باشگاه های زیادی بازی کرد و همین مسئله موجب شده تا بعضی ها او را به "بی وفایی" متهم کنند اما او معتقد است بازی کردن در باشگاه مختلف در سراسر اروپا به او کمک کرده تا به بازیکن بهتری تبدیل شود.

" من در پنج کشور مختلف زندگی کردم؛ سوئد، هلند، ایتالیا، اسپانیا و حالا هم فرانسه. من با آدم ها و فرهنگ های جدید آشنا شدم. اینها بی تردید کمک کرد تا به پختگی برسم."


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه7بنام دوست دارم. تراک 6: هرچی میگم دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم



 

 

 

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال باشگاه میلان ایتالیا گفت: مشکلی نداشته و دوست دارم برابر رئال مادرید بازی کنم.

رونالدینیو تصریح کرد: مشکل جسمی من برطرف شده و پزشکان نیز نامم را از فهرست خود حذف کرده‌اند. از مربی تیم می خواهم خوش بین باشد و بداند که برای گلزنی به رئال مادرید بمبی از انگیزه هستم.

رونالدینیو ادامه داد: این اولین باری نیست که عطش گشودن دروازه کاسیاس را دارم و می‌دانم که چگونه او را از پای دربیاورم.

رئال مادرید و آ.ث میلان چهارشنبه در سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در بازی رفت رئال مادرید با گل زودهنگام رونالدو و گلزنی مسعود اوزیل با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.