اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زخمی شدن 3 نفر در تیراندازی در آلاباما


3 نفر از جمله یک مادر به همراه نوزادش در تیراندازی در کلیسایی در ایالت آلاباما آمریکا زخمی شدند.

خبرگزاری فارس: 3 نفر از جمله یک مادر به همراه نوزادش در تیراندازی در کلیسایی در ایالت آلاباما آمریکا زخمی شدند.

نفر از جمله یک مادر به همراه نوزادش در تیراندازی در کلیسایی در ایالت آلاباما آمریکا زخمی شدند.

 3 نفر از جمله یک مادر به همراه نوزادش و یک کشیش در تیراندازی در کلیسایی در ایالت آلاباما آمریکا زخمی شدند.

 دادستان منطقه دالاس کانتی ایالت آلاباما با اعلام این خبر، تصریح کرد که فرد تیرانداز که قصد خودکشی داشت اما توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

این تیراندازی در کلیسای «اوآسیس» در شرق شهر «سلما» روی داده و بنا بر اظهار مقامات ایالتی فرد تیرانداز به دلیل مسائل شخصی زن و نوزادش را هدف قرار داده است.

دادستان دالاس کانتی با اشاره به اینکه فرد تیرانداز سفید پوست بوده و زن و نوزداش سیاه پوست، مدعی شد که انگیزه این جنایت مسائل نژادپرستانه نبوده است.

صبح امروز هم پلیس آمریکا اعلام کرد، در اثر تیراندازی مسلحانه در شهر شارلوت این کشور، دو تن کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

یک ماه قبل نیز حمله یک جوان سفید پوست آمریکایی به یک کلیسای سیاه‌پوستان در چارلستون در کارلینای جنوبی منجر به کشته شدن 9 نفر شد.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی در پیست موتورسیکلت آبپخش و زخمی شدن 7 نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی به گروهی از پرسنل ارتش در خرم آباد/ دو نفر شهید و زخمی شدند



 

 

به گزارش خبرنگار مهر، یک گروه از پرسنل ارتش در خرم آباد که در ساعات اولیه صبح شنبه عازم محل کار بودند توسط دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند. در جریان این حادثه یک نفر از نیروهای ارتش شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید تیراندازی صورت گرفته در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز، اطلاع رسانی در این زمینه را منوط به بررسی بیشتر دانست.

حسن شریعت نژاد با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز 2 نفر موتورسوار مسلح یک گروه از پرسنل ارتش را در محله کوی ارتش هدف گلوله قرار دادند، ادامه داد: در جریان این تیراندازی متاسفانه یکی از نیروهای ارتش در خرم آباد به شهادت رسید.

وی با اشاره به مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حادثه، یادآور شد: حال عمومی این فرد رضایتبخش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه علت و انگیزه این تیراندازی در دست بررسی است هر گونه اظهار نظر را منوط به بررسی های بیشتر در این زمینه دانست.

شریعت نژاد با بیان اینکه تیم هایی از نیروهای نظامی و امنیتی برای بررسی موضوع تشکیل و موضوع در حال پیگیری است، یادآور شد: متاسفانه دو فرد موتورسوار ضارب از محل متواری شدند.... /  خبرگزاری مهر