اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زبانی كه بد موقع باز شد



اخبار,حوادث

جام جم آنلاین: پسر بچه دو ساله كه تازه زبان باز كرده با عنوان كردن محل اختفای پدرش به پلیس، سبب دستگیری او شد.

این پسر بچه كه به سختی حرف می‌زند زمانی كه ماموران پلیس برای دستگیری پدرش به اتهام فروش مواد مخدر در منزل آنها حاضر شدند با گفتن كلمه «انباری» محل اختفای او را لو داد.

به گفته ماموران حاضر در منزل این خلافكار، پسرك باهوش درحال تماشای تلویزیون بوده كه با شنیدن صدای بحث مادرش با پلیس كه حاضر به لو دادن محل اختفای شوهرش نبوده، ناگهان زبان باز كرده و پدرش را به دردسر انداخته است.

پدر خلافكار 26 ساله و اهل كالیفرنیا آمریكا كه به زودی دادگاهی می‌شود مدعی است با وجود یك سال زندانی كه پیش رو دارد، از زبان باز كردن فرزندش لذت برده و به هیچ عنوان از او ناراحت نیست.(رویترز)... /جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
فحش دادن بد زبانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الغرافه باز هم باخت؛ روزهای بد مجیدی در قطر



 

 

تیم فوتبال الغرافه , مجیدی

 

تیم فوتبال الغرافه در هفته سیزدهم لیگ برتر قطر مقابل الخور شکستی دیگر را پذیرا شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، الغرافه تیم پرستاره قطری در یک مسابقه دیگر در لیگ ستارگان قطر، با دو گل مغلوب تیم الخور شد. این شکست در خانه الغرافه رخ داد.

الغرافه در این دیدار برای چهارمین بازی پیاپی از مهاجم ایرانی خود فرهاد مجیدی در حالی از ابتدا استفاده کرد که باز هم این بازیکن برای تیمش گلزنی نکرد تا مشخص شود بحران الغرافه با مجیدی هم پایانی ندارد.

در این مسابقه مجیدی در نیمه اول یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و در نیمه دوم نیز دیگو تاردلی خرید جدید برزیلی الغرافه در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را برای این تیم از دست داد.

الغرافه معروف به پلنگ‌ها با این شکست در پایان هفته سیزدهم با 15 امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

اما نکته این شکست همزمانی آن با اتفاقاتی است که برای استقلال رقم خورده است. استقلال که دیروز 2 بر یک مغلوب فجرسپاسی شد، در چهار بازی گذشته چهار امتیاز گرفته و دو شکست متوالی در کارنامه دارد.

این در حالی است که طرفداران این تیم عقیده دارند با وجود فرهاد مجیدی هرگز چنین چیزی به وقوع نمی پیوست. البته مجیدی پول خوبی از این انتقال گرفته اما خوب این وسط چیزهای دیگری هم هست.