اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زایمان مادر 20 ساله در اتوبوس مسافربری



 چند زن مسافر در نقش ماما این نوزاد پسر را با سلامتی کامل به دنیا آوردند.

مسئول روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادت شهر گفت: زن بارداری که دراتوبوس از اصفهان به سمت شیراز در حرکت بود در10 کیلومتری سعادت شهر دچار درد شدید شد و پس ازتماس راننده اتوبوس با اورژانس 115 شهر پاسارگاد، به دلیل وخامت شرایط مادر با همراهی چند زن مسافر زایمان در داخل اتوبوس انجام شد و نوزاد پسر با وزن 2 کیلو و 500 گرم به دنیا آمد.


علی اصغر مهرآور افزود: مادر و نوزاد با وجود شرایط غیرعادی زایمان، در سلامت کامل با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) این شهر منتقل شدند.

 

اخبار حوادث  -  ایران 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای گروگانگیری جوان 20 ساله در جعبه اتوبوس مسافربری



 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث,حوادث روز

جوان 20 ساله که پول کرایه نداشت توسط راننده در جعبه اتوبوس گروگان گرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 18:30 ، یازدهم فرودین ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر محبوس شدن فردی در داخل اتوبوس مسافر بری آبی رنگ در موقعیت پایانه جنوب بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ترمینال جنوب جهت بررسی در محل حاضر شدند.

ماموران در گفت‌وگو با راننده و شاگرد اتوبوس متوجه حرف‌های ضد و نقیض شدند و به همین دلیل اتوبوس را مورد بازرسی قرار دادند که در جعبه حمل بار خودرو یک تبعi افغان( 20 ساله) را پیدا کردند.

تبعه افغان خود را عبدالله معرفی کرد به ماموران اظهار داشت: من و دوستانم از کرمان سوار این اتوبوس شدیم و قرار شد تا هریک مبلغ 400 هزار تومان را به راننده پرداخت کنیم، ولی چون این پول را نداشتم مرا در جعبه حمل بار زندانی کردند و با تهدید چاقو از بنده خواستند تا به دوستانم تماس بگیرم و این مبلغ را تهیه کنم.

سرگرد خلیل لطفی رئیس کلانتری 208 ترمینال جنوب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شاکی به همراه متهمان جهت بررسی بیشتر موضوع و تشکیل پرونده به کلانتری منتقل شدند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران