اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زائران کربلا مراقب این عروسک باشند +عکس


سخنگوی ناجا گفت: موارد مشکوک در عروسک های خریداری شده عراق کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی ناجا گفت: موارد مشکوک در عروسک های خریداری شده عراق کشف شده است.

سردارمنتظرالمهدی سخنگوی ناجا ضمن قدر دانی از یكایك زائران حسینی به جهت همكاری و رعایت توصیه های پلیسی اعلام کرد: موارد مشكوكی در عروسكهای خریداری شده از  كشور عراق مشاهده و توسط پلیس کشف گردیده  كه لازم است چنانچه احیانا زائران گرامی مواردی از این دست خریداری نموده اند حتما در مبادی ورودی به اولین مراكز پلیس اطلاع دهند.

زائران کربلا مراقب این عروسک باشند +عکس

وی افزود: همکاران ما در تمامی مرزها و مبادی  ورودی با امکانات لازم از بی خطر بودن آنها اطمینان حاصل مینمایند.

داعش در گذشته با استفاده از عروسک های حاوی چاشنی انفجاری قصد رسیدن به اهداف تروریستی خود را داشته که احتمال می رود هم اکنون نیز پلیس ایران با بازرسی عروسک های عراقی درصدد امنیت بیشتر زائران اربعین حسینی است و احتمال می رود چاشنی های انفجاری نیز در این عروسک ها وجود داشته باشد.

گفتنی است،در پی اطلاع رسانی مبنی بر جاسازی مواد خطرناک در اسباب بازی ها تعداد قابل توجهی از زائران عتبات به استانداری ها و مراکز انتظامی مراجعه و اعلام کرده اند که عروسک های جاسازی شده با پافشاری  به زائران هدیه  شده است.

زائران کربلا مراقب این عروسک باشند +عکس

*زائران وسایل خریداری شده را با نیروهای انتظامی کنترل کنند

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگویی اظهار داشت: در بررسی چند مورد از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک شدن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه های امنیتی اطلاع دادند.

وی یادآور شد: در مرز مهران چند مورد اسباب بازی که مواد خطرناک در آن جاسازی شده بود کشف شد.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی از تمامی زائرانی که به داخل کشور آمده اند خواست چنانچه اسباب بازی و وسایلی که امکان جاسازی مواد خطرناک خریداری کرده اند قبل از استفاده آن را باواحدهای انتظامی، امنیتی کنترل کنند تا نسبت به آن وسیله اطمینان کامل را داشته باشند.

زائران کربلا مراقب این عروسک باشند +عکس

ذوالفقاری افزود: همچنین زائران که در راه هستند مراقب وسایل خریداری شده خود باشند و آنان که هنوز در عراق هشتند به هیچ عنوان این گونه وسایل را نخرند.

وی تصریح کرد که به تمامی دستگاه های امنیتی تاکید شده است که کنترل بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید.


ویدیو مرتبط :
برید کربلا.حضرت زهرا در انتظار زائران کربلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است (+عکس)



مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت جسمی 4 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر اهواز - شوش مساعد نیست.
 
 در حادثه واژگونی یکدستگاه اتوبوس ولوو با 45 مسافر در جاده اهواز - شوش در عصر روز سه شنبه تعدادی مصدوم شدند.

این اتوبوس که از اهواز عازم تهران بود ساعت 16:15 دقیقه عصر سه شنبه حوالی روستای الهایی در جاده ترانزیتی جنوب - تهران و 30 کیلومتری اهواز واژگون شد.

یوسف پریدار چهارشنبه به ایرنا افزود: در این حادثه 31 نفر مصدوم شدند که توسط 12 کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی از دزفول ، شوش و اهواز به بیمارستانهای نظام مافی شوش و گلستان اهواز منتقل شدند.

وی اظهار داشت: وضعیت جسمی 4 مصدوم این حادثه که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند مساعد نیست.

افضل زاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.

مسافران و مصدومان بهبود یافته این حادثه سه شنبه شب در زائر سرای آستان حضرت دانیال نبی (ع) اسکان داده شدند.

جاده اهواز - شوش - اندیمشک به طول 150 کیلومتر از جاده های ترانزیتی کشور می باشد که بخش زیادی از حجم بار بنادر جنوب کشور از این مسیر به تهران و مرکز کشور منتقل می شود.

تکمیلی: 33 نفر مصدوم شدند

 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از زخمی شدن 33 نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

رضا رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی بر جای نگذاشت. مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس خوزستان جهت درمان به بیمارستانهای اهواز و شوش انتقال یافتند.

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار حوادث - ایرنا