اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس راهور تهران: طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه اجرا نمی‌شود/ زوج و فرد روز عرفه تا13 است



اجرای طرح ترافیک و زوج و فردپنجشنبه,عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه

رییس راهور تهران: طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه اجرا نمی‌شود/ زوج و فرد روز عرفه تا13 است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه خبر داد.

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه مراسم دعای عرفه بعد از ظهر سه‌شنبه برگزار می‌شود، گفت: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در راستای ایجاد تسهیلات برای شهروندان، اجرای طرح زوج و فرد از ساعت 13 روز سه‌شنبه متوقف می‌شود و بر این اساس تردد خودروها در محدوده زوج و فرد از ساعت 13 بدون محدودیت بلامانع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ترافیک همچنان در روز سه‌شنبه تا ساعت 17 اجرا می‌شود، افزود: در عین حال با توجه به تعطیلات آتی و پیش‌بینی کاهش بار ترافیک خصوصا در هسته مرکزی شهر و برابر تدابیر اتخاذ شده، اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز چهارشنبه (عید سعید قربان) و روز پنجشنبه متوقف شده و اجرای این طرح‌ها مجددا از روز شنبه در ساعات قبلی آغاز خواهد شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫آیا طرح زوج و فرد باعث کاهش بحران آلودگی هوای تهران می شود؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا طرح ترافیک و زوج و فرد این هفته در پایتخت اجرا می‌شود؟



اخبار,اخباراجتماعی,زمان  طرح ترافیک و زوج و فرد


 اخبار اجتماعی  - آیا طرح ترافیک و زوج و فرد این هفته در پایتخت اجرا می‌شود؟

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا شدن طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای غیرتعطیل هفته جاری مانند دیگر ایام خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پرویز حسینی درباره اینکه آیا ممکن است در روزهای غیرتعطیل هفته جاری طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا نشود، گفت: طرح ترافیک و نیز طرح زوج و فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه که میان دو تعطیلی قرار گرفتند اجرا می‌شود و ساعات اجرای آن نیز همانند ایام قبل است.

وی افزود: برهمین اساس طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد داشت و در روز پنجشنبه نیز از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: ساعات اعمال طرح ترافیک نیز در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه این هفته نیز همانند دیگر ایام از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت. همچنین در روز پنجشنبه نیز ساعت شروع طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح بوده و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

به گفته سرهنگ حسینی بدیهی است در صورت خودروهای غیرمجاز به این محدوده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.


  اخبار اجتماعی  - ایسنا