اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس جمهور اتریش به ایران می آید


زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5، ماه نوامبر اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5، ماه نوامبر اعلام شد.

خبرگزاری اتریش (آپا) که این خبر را اعلام کرده، افزوده است: تمدید مذاکرات هسته ای، سفر هاینس فیشر به ایران را به تعویق انداخت.

رییس جمهوری اتریش پیشتر اعلام کرده بود که بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در مدت شش ماهه، اوائل ماه سپتامبر به ایران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری اتریش پنجشنبه (امروز) با انتشار گزارشی در این زمینه، نوشت: تداوم مذاکرات هسته ای موجب شده هانس فیشر سفر خود به ایران را به بعد از ماه نوامبر موکول کند.

استرید زالم اوفر سخنگوی ریاست جمهوری اتریش در این رابطه به خبرگزاری اتریش گفت: وین و تهران همچنان درمورد تاریخ سفر فیشر به ایران درحال رایزنی هستند اما به نظر می رسد زمان انجام این سفر بعد از پایان مذاکرات هسته ای خواهد بود.

خبرگزاری اتریش در ادامه به نقل از منابع مطلع،نوشت: قرار است یک هیات بلند پایه اقتصادی فیشر را در سفر به ایران همراهی کند تا فضای لازم برای برای سرمایه گذاران اتریشی فراهم شود.

سفر فیشر به ایران،نخستین رییس دولت اروپایی خواهد بود که از سال 2005 تاکنون از این کشور دیدن می کند.


ویدیو مرتبط :
ورود «هاینز فیشر» رئیس جمهور اتریش به ایران با استقبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی به اتریش و بلژیک می‌رود/ رییس جمهور سوییس به ایران می آید



اخبار,اخبارسیاست خارجی  ,سفرهای اروپایی روحانی

رییس دفتر رییس جمهور از دور جدید سفرهای اروپایی روحانی خبر داد.

به گزارش  ایران، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینكه در هفته‌های آینده سفر رئیس‌جمهور سوئیس را به کشور خواهیم داشت، گفت: از سوی دیگر سفر به اتریش و بلژیک طی دعوت به عمل آمده انجام خواهد شد.

 اخبار  سیاست  خار جی  -  ایران