اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس اتحادیه كشوری مشاوران املاك:اكنون بهترین زمان برای خرید خانه است



اكنون بهترین زمان برای خرید خانه است
از آنجایی كه بعد از ركود فعلی در بازار مسكن در آینده شاهد شكوفایی این حوزه از اقتصاد كشور می شویم، شرایط فعلی بهترین زمان برای خرید خانه است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


مصطفی قلی خسروی _ رییس اتحادیه كشوری مشاوران املاك _ در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره ی بهترین زمان برای معامله مسكن با تاكید بر این كه توصیه من به مردم این است كه هر زمان نیاز به خریدیا فروش خانه دارند، نسبت به انجام آن اقدام كنند، اظهار كرد: واقعا اگر نیازمند هستید خانه را بخرید، قیمت چه بالا برود و چه پایین بیاید، برای خریدار چه فرقی می كند؟!
وی ادامه داد: كسی كه نیاز به خرید خانه دارد، برای چه باید دست نگه دارد؟! چون تامل در خرید خانه ممكن است باعث پشیمانی شود.
قلی خسروی با بیان این كه در زمان مطرح شدن پروژه ی مسكن مهر قیمت ها به خصوص در شمال تهران از افت شدیدی برخوردار شد، خاطرنشان كرد: اگر این پروژه مطرح نمی شد، ما شاهد قیمت در میانه شهر با متری ۱۰ میلیون تومان بودیم.
رییس اتحادیه كشوری و مشاوران املاك گفت: اگر نیازمند هستند در هر مقطعی خرید كنید، اگر برای سرمایه گذاری كسی می خواهد خانه بخرد، ركود بهترین زمان برای خرید خانه است.
وی در پایان با بیان اینكه افراد باید حواسشان به پول هایشان باشد و در زمان ركود به سراغ خرید خانه بروند، اظهار كرد: شرایط كنونی برای خرید خانه در حال حاضر بسیار مطلوب است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
انتقاد رئیس اتحادیه مشاوران املاک از وام 25 میلیون توما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک:تا دو هفته دیگر قیمت خانه متعادل می‌شود



رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک,بازار ملک,کاهش نرخ ارز,علت کاهش قیمت مسکن

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک:تا دو هفته دیگر قیمت خانه متعادل می‌شود

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: در پی کاهش نرخ سکه و ارز حباب قیمت مسکن نیز روبه کاهش است و طی دوهفته آینده قیمت خانه متعادل می‌شود.

مصطفی قلی‌خسروی  با اشاره به پایان فصل تابستان و آغاز پاییز به عنوان فصل پرتحرک کاری اظهار کرد: با توجه به کاهش نرخ ارز و سکه قیمت مسکن نیز رو به کاهش است.

وی با ابراز امیدواری از ادامه‌ این روند افزود: با آغاز سال تحصیلی، بازار کار نیز پررونق‌تر و فعال‌تر می‌شود به همین منظور از یکی - دو ماه آینده بازار ملک نیز سروسامان می‌گیرد.

پیشتر خسروی از کاهش 9 درصدی حباب به وجود آمده در بازار مسکن خبر داده و گفته بود از 20 درصد حباب به وجود آمده در نیمه‌ دوم سال گذشته، از خرداد‌ ماه امسال به ترتیب سه، پنج، هفت و در آخر 9 درصد از حباب قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش یافته است.

از نیمه دوم سال گذشته که بازار مسکن دچار نوسانات قیمتی شده است رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک تاکید کرد:‌ کاهش قیمت مسکن بسته به بازار ارز و سکه دارد./ایسنا