اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس‌جمهور وارد قم شد



اخبارسیاسی,خبرهای سیسی,روحانی

رییس‌جمهور به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح جمعه در بدو ورود به قم از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری و آشنا مشاور رسانه ای رییس جمهوری ،دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار با مراجع عظام تقلید و زیارت بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) از برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان قم است.


ویدیو مرتبط :
رییس جمهور در قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت یازده روزه رییس جمهور و ضرر ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهر قم



   اخبار,اخبار سیاسی,اخبار جدید

 

غیبت یازده روزه رییس جمهور و ضرر ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهر قم

احزاب و شخصیت‌ها - حجت الاسلام علی بنایی می گوید غیبت یازده روزه سال گذشته رییس جمهور همزمان با سفر استانی دولت به قم بود.

 

نماینده مردم قم در مجلس هشتم در گفت و گو با خبرآنلاین درباره بودجه شهر قم گفت: بودجه‌ای که باید برای شهر قم اختصاص یابد دو نوع است. یکی بودجه سالیانه‌ای است که طبق روال همه ساله به تمامی استان‌ها بسته به نیاز‌ها و ظرفیت هایشان اختصاص داده می‌شود و از طریق معاونت راهبردی ریاست جمهوری به استان‌ها تخصیص داده می‌شود.

 

وی افزود: اما نوع دوم بحث اعتبارات تخصیص یافته استان در سفر مقام معظم رهبری است. در سفری که رهبر معظم انقلاب در سال 1389 انجام شد مقرر شد که ظرف مدت سه سال 1400 میلیارد تومان به استان قم تخصص یابد که تا کنون و با گذشت نزدیک به دوسال از آن سفر تنها 450 میلیارد تومان آن محقق شده است. ما انتظار داشتیم که این امر در بودجه سال 91 مد نظر قرار بگیرد که متاسفانه این امر محقق نشده است. این یک انتظار به حق است که مردم برکات سفر رهبر معظم انقلاب به قم را احساس بکنند. اما علی رغم تمام پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که نمایندگان مردم انجام داده اند تا کنون این امر محقق نشده است.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه سفر دور سوم رییس جمهور به استان قم همزمان شد با غیبت یازده روزه ایشان شد. کارگروه های تخصصی استان که پیش از سفر کار‌های کارشناسی در این مورد را انجام می‌دهند تا هیات دولت در سفر برمبنای آن تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند پیش بینی کرده بودند که طی این سفر بودجه‌ای در حدود 6000 میلیارد تومان به قم اختصاص یابد که با منتفی شدن این سفر ، مردم قم از این بودجه نیز محروم ماندند./خبرآنلاین