اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش کوه در جاده چالوس حادثه ساز شد


رئیس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در جاده چالوس خبر داد و گفت:‌ هم‌اکنون در محور کرج ـ چالوس ترافیک نیمه‌سنگین را شاهد هستیم.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در جاده چالوس خبر داد و گفت:‌ هم‌اکنون در محور کرج ـ چالوس ترافیک نیمه‌سنگین را شاهد هستیم.

رضا اکبری امروز اظهار داشت: ریزش کوه در تونل‌های 6 و 7 جاده چالوس بوده که متأسفانه در این حادثه یک خودرو به شدت آسیب دید ولی در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: با توجه به ریزش کوه و وجود سنگ‌ریزه‌ها در وسط جاده ‌نیروهای راهداری اقدامات لازم برای جمع‌آوری این سنگ‌ها را در اسرع وقت انجام دادند.

اکبری ‌با بیان اینکه هم‌اکنون در این محور شاهد بارش باران هستیم، افزود:‌ رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

وی با اعلام اینکه براساس گزارش هواشناسی از فردا بارش‌ها در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود از رانندگان خواست تا برای عبور از محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
ریزش کوه جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش کوه در جاده چالوس حادثه آفرید


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: براثر ریزش کوه و برخورد یک دستگاه خودرو پیکان وانت با سنگ در جاده کرج - چالوس 2نفر مصدوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: براثر ریزش کوه و برخورد یک دستگاه خودرو پیکان وانت با سنگ در جاده کرج - چالوس 2نفر مصدوم شدند.
 
داوود رجبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه 2 بامداد در محدوده کوشک بالا درتونل شماره 2 رخ داد .
 
وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه به مراکزدرمانی انتقال یافتند .
 
وی افزود: بلافاصله محل مورد نظر توسط ماموران راهداری پاکسازی شد .
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز افزود: با توجه به فصل پاییز و بارش باران وبرف رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی اجتناب کنند.
 
رجبی افزود: در مسیر جاده کرج - چالوس سه پایگاه امدادی هلال احمر برای خدمات دهی به مسافران مستقر است.
 
وی از عموم مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.

درهفته اخیر براثر بارش باران شدید در جاده کرج - چالوس بدلیل ریزش کوه این جاده ساعتی مسدود ،و پس از پاکسازی مسیر بازگشایی شد.
 
استان البرز دارای یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.