اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش خانه 2 طبقه در خیابان نبرد شمالی


در حادثه ریزش آوار خانه دو طبقه در خیابان نبرد شمالی 6 نفر نجات یافتند.

خبرآنلاین: در حادثه ریزش آوار خانه دو طبقه در خیابان نبرد شمالی 6 نفر نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: ساعت 9 صبح امروز جمعه حادثه ریزش آوار در خیابان نبرد شمالی، کوچه ثانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی برای کمک به حادثه دیدگان راهی محل حادثه شدند.

به گفته سید جلال ملکی، با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد در کنار یک خانه دو طبقه قدیمی، گودبرداری به اندازه یک و نیم متر در زمینی به مساحت 150 متر مربع انجام شده که چون ایمن سازی های لازم انجام نشده و ساختمان های اطراف محل حادثه نیز قدیمی و فاقد ایمن سازی های لازم هستند، ساختمان دو طبقه کاملا تخریب شده است.

ملکی گفت: در هنگام ریزش آوار  خانه قدیمی2 خانم و 2 آقا که در آنجا محبوس شده بودند با حضور به موقع نجاتگران نجات یافتند و یک جوان 24 ساله که نیمی از بدنش در زیر آوار گیر کرده بود زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد. این فرد که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

در زمین گودبرداری شده نیز یک کارگر 28 ساله افغان کاملاً زیر خاک و سنگ گرفتار شده بود که او  نیز زنده از زیر آوار بیرون کشیده شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

علت وقوع این حادثه مشخص نیست و از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ریزش ساختمان چند طبقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش آوار در گودبرداری غیر اصولی خیابان نبرد/یک کارگر نوجوان در دم جان باخت



 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گودبرداری غیراصولی در خیابان نبرد شمالی و یک کشته در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساعت 18:54 شب گذشته حادثه ریزش آوار در خیابان نبرد شمالی، کوچه خالقی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد:بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد  در قطعه زمینی به مساحت 120 متر مربع گودبرداری به عمق 4 متر انجام شده بود و کارگران مشغول کار بودند که به یکباره ضلع جنوبی ساختمان مجاور تخریب  شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر 17 و 18 ساله افغانستانی زیر آوار محبوس شده بودند ، خاطر نشان کرد:آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و دو کارگر را خارج کردند که متاسفانه مرگ یکی از آنها تایید شد و فرد دیگر مراکز درمانی منتقل شد .