اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش تونل خط ۳ مترو



 

 

ریزش تونل

 

 

غروب دیروز تونل مسیر خط ۳ مترو تهران در اتوبان جوانه حوالی پادگان قلعه مرغی دچار ریزش شد و ۲ خودرو به این گودال سقوط كردند.

به گزارش فارس، عصر دیروز در مسیر خط ۳ متروی تهران در اتوبان جوانه به سمت اتوبان نواب، حوالی پادگان قلعه مرغی، بر اثر ریزش زمین، گودالی عمیق ایجاد شد.

این گودال به عمق حدود ۸، عرض ۳ و طول ۱۰ متر است؛ همچنین به گفته ماموران حاضر در صحنه وقوع این حادثه به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی روزهای اخیر و مجاورت مسیر تونل با جوی آب بوده است.

در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید و پژو در گودال ایجاد شده فرو رفتنداین حادثه تلفات جانی نداشته است و تنها سرنشین خودروی پراید یك زن بود كه در اثر حادثه دچار شوك شده است و صدمه جسمی ندیده است..../خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
چهارمین تور آژانس عکس تهران در تونل های خط 3 مترو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط ۳ مترو تهران نشست كرد



 

زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط ۳ مترو تهران نشست كرد

مدیرعامل مترو تهران درباره حادثه نشست زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط۳ مترو تهران گفت: حادثه ای در این تونل رخ نداده است.

محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در توضیح اظهار كرد: شب گذشته (چهارشنبه) در پی تركیدگی لوله آب در عمق ۳ الی ۴ متری، زمین نشست كرد.

وی گفت: این نشست به خاطر عملیات احداث تونل خط ۳ مترو تهران نبود بلكه تركیدگی لوله آب باعث رخداد این حادثه شده است و كارگران مترو در محل احداث این تونل مشغول به كار هستند.

مدیرعامل مترو تهران با تاكید بر اینكه محل وقوع حادثه با محل عملیات احداث تونل خط ۳ مترو تهران فاصله دارد، گفت: این حادثه در خیابان جوانه منتهی به خیابان چراغی رخ داد كه موضوع را به ماموران آبفا گزارش كردیم و آنان در حال اقدام و بررسی علل تركیدگی این لوله هستند.... / خبرگزارى ایسنا