اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش آوار محل اسکان زائران پیاده امام رضا


سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد.

حسین درخشان در توضیح پوشش امدادی ریزش سقف منزل محل اسکان زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: در ساعت 50 دقیقه بامداد امروز(شنبه) ریزش آواری در منطقه تنگل شور واقع در روستای شورک ملکی در 60 کیلومتری مشهد به سرخس به امدادگران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وصول این خبر امدادگران آوار به محل حادثه اعزام شدند، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که تعدادی از زائران پیاده که برای زیارت امام رضا (ع) در روز شهادتش به سمت مشهد عازم بودند، در یک منزل مسکونی اقامت داشتند که متاسفانه سقف این منزل دچار ریزش می‌شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امدادگران نسبت به امدادرسانی به این افراد اقدام کردند، خوشبختانه امدادگران هر چهارنفری که براثر ریزش آوار دچار مصدومیت شده بودند را نجات دادند.


ویدیو مرتبط :
فاجعه ریزش آوار در محل نازی آباد تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند



اخبار,اخبار اجتماعی ,جامعه پزشکی

 

اخبار اجتماعی - مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:
زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند

دکتر جلالی گفت: علاوه بر ایستگاه‌های خدمت رسانی خارج شهر، هماهنگی جهت ارائه خدمات در اسکانهای داخل شهر که شامل 123 محل است بصورت ارائه خدمت ویزیت،‌ دارو و درمان انجام می‌گیرد.

دکتر هادی جلالی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه هر ساله، بسیج جامعه پزشکی در 2 حوزه فعالیت می‌کند در قدم اول استقرار و خدمت رسانی در ایستگاه‌های خارج شهر و در مسیر زائرین پیاده است که در مسیرهای 4 یا 5 گانه به شهر مشهد وارد می‌شوند تامین نیروی انسانی در 8 پایگاه بصورت مستقل انجام گرفته و خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: مرحله دوم خدمت رسانی در 123 محل اسکان داخل شهر است که بحث ویزیت، ارائه دارو و درمان در این محل‌ها انجام می گیرد، ضمن اینکه همکاری با خدمتگزاران جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پرستاری مشهد و بعضی دیگر از سازمانهای مرتبط انجام می گیرد.

دکتر جلالی گفت: پیش بینی می‌شود از حدود 180 هزار نفر زائری که وارد شهر مشهد می شوند،‌ حدود 60 هزار  نفر در محل‌های اسکان موقت مستقر شوند، بطور کلی می‌توان گفت: نحوه ارائه خدمت نسبت به سنوات گذشته تهیه شده و هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی بیشتر است و امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی خوبی به زائرین امسال امام رضا(ع) داشته باشیم.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران