اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش آوار در گودبرداری غیر اصولی خیابان نبرد/یک کارگر نوجوان در دم جان باخت



 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گودبرداری غیراصولی در خیابان نبرد شمالی و یک کشته در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساعت 18:54 شب گذشته حادثه ریزش آوار در خیابان نبرد شمالی، کوچه خالقی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد:بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد  در قطعه زمینی به مساحت 120 متر مربع گودبرداری به عمق 4 متر انجام شده بود و کارگران مشغول کار بودند که به یکباره ضلع جنوبی ساختمان مجاور تخریب  شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر 17 و 18 ساله افغانستانی زیر آوار محبوس شده بودند ، خاطر نشان کرد:آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و دو کارگر را خارج کردند که متاسفانه مرگ یکی از آنها تایید شد و فرد دیگر مراکز درمانی منتقل شد .
 


ویدیو مرتبط :
ریزش ساختمان بر به خاطر گودبرداری غیر اصولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش آوار جان یک کارگر را گرفت(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,ریزش آوار

اخبار حوادث - آوار مرگ در پارک قیطریه
ریزش آوار جان یک کارگر را گرفت


بی‌توجهی به اصول ایمنی هنگام کار، فرو ریختن آوار را روی یک کارگر در پارک قیطریه به همراه داشت.این حادثه ساعت 9 صبح دیروز در خیابان قاسمی قیطریه رخ داد.«رضا امیر کلایی» افسر آماده منطقه 3 عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یک ساختمان در حال احداث دیده می‌شد که به علت بی‌احتیاطی کارگران، یکی از دیوارهای آن فرو ریخته و یک کارگرجوان زیر آوار گرفتار شده بود.وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و در شرایط سخت که هر لحظه احتمال ریزش ساختمان بیشتر می‌شد، مشغول عملیات خارج کردن وی شدند.کلایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن کارگر جوان به نام «قدیر» 38 ساله را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند که مرگ وی توسط امدادگران اورژانس تأیید شد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران