اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رگبار و رعد و برق در انتظار مسافران شمال


استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در روزهای آینده با رگبار و رعد و برق و وزش باد مواجه خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در روزهای آینده با رگبار و رعد و برق و وزش باد مواجه خواهند شد.

در روزهای  آینده استان های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در برخی ساعات شاهد رگبار و رعد وبرق و وزش باد  خواهد بود.

برپایه این گزارش، در استان های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و روزهای پنج شنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در ساتان فارس، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش بادو در برخی مناطق رگبار و رعد وبرق رخ خواهد داد.

همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه بارش در استان مازندران از شدت بیشتری برخوردار می باشد.

همچنین علاوه بر تدام کاهش دید افقی در جنوب و جنوب شرق کشور در سه روز اینده به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان سمنان باد و گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی در استان های اصفهان، مرکزی، قم و تهران پیش بینی می شود.


ویدیو مرتبط :
اصابت رعد و برق به تیر چراغ برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رگبار و رعد و برق پراکنده در شمال شرق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز رگبار و رعد و برق پراکنده در شمال شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز رگبار و رعد و برق پراکنده در شمال شرق کشور خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی ازبعد از ظهر امروز در شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

به گفته وی، شدت بارش در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

امیدوار اظهار داشت: طی امروز و فردا در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سایر نقاط کشور در سه روز آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب معادل 37 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.