اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد عجیب این کاراته‌باز دیدنی است / تصاویر



این کاراته باز نپالی می تواند در یک دقیقه به سر خودش 60 بار لگد بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، پرادیپ تیمیلیسینا از نپال توانایی های انعطاف پذیرش را با زدن بیش از 60 ضربه پا از پشت به سرش به رخ می کشد.

این استاد کاراته 21 ساله با سرعتی بالا این کار را انجام می دهد و حال به این فکر است که قدم بزرگی بردارد و رکورد خود را در کتاب رکورد جهانی گینس ثبت کند.

به گفته خود این استاد کاراته، این کار او مخلوطی از حرکات کاراته و ژیمناستیک است.

او هم چنین اعلام کرده است که طرفدار پر و پا قرص استاد هنرهای رزمی وبازیگر تونی جا نیز است.

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,رکورد

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,رکورد

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,رکورد

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رکورد عجیب باز کردن در بطری با کله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی عجیب صاحب رکورد بلندترین ناخن دنیا!+تصاویر



این مهارت مثال زدنی؛

زندگی عجیب صاحب رکورد بلندترین ناخن دنیا!+تصاویر

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طول ناخنهایش به طور میانگین و مجموعا به 20 فوت یا 6 متر می رسد، اما با این وجود او 5 فرزند قد و نیم قد دارد که خودش به تنهایی از انها مراقبت کرده و کارهای منزلش را انجام می دهد. کریس والتون، خواننده و نوازنده آمریکایی ست که رکورد طولانی ترین ناخنهای دنیا را به نام خود ثبت کرده است.

وی مدعی است که از 19 سال پیش تاکنون، ناخنهایش را کوتاه نکرده و همیشه در انتظار روزی بوده است که بتواند رکورد بلندترین ناخن دنیا را بزند.

طول ناخنهایش به طور میانگین و مجموعا به 20 فوت یا 6 متر می رسد، اما با این وجود او 5 فرزند قد و نیم قد دارد که خودش به تنهایی از انها مراقبت کرده و کارهای منزلش را انجام می دهد.

همچنین یکی از دلایل شهرت کریس والتون،نوازندگی فوق العاده او بر روی سازی مانند پیانوست.اما بلندی ناخنهایش تأثیری بر روند زندگی او نداشته و همانند سابق به راحتی به فعالیتهایی مانند نواختن پیانو یا رانندگی و خرید می پردازد.

کریس این رکورد را در سال 2012 کسب کرده است،اما پیشتر از وی این رکورد به نام زنی بود که سال 2008 این عنوان را کسب کرده بود اما سال 2009 بر اثر تصادف تمامی ناخنهایش شکستند./روزگارنو

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب