اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد شکنی جهانی «ادل»


خواننده و ترانه‌‌سرای بریتانیایی با انتشار تک قطعه و موزیک ویدئوی جدیدش بار دیگر صدر اخبار موسیقی جهان را از آن خود کرد.

موسیقی ما: خواننده و ترانه‌‌سرای بریتانیایی با انتشار تک قطعه و موزیک ویدئوی جدیدش بار دیگر صدر اخبار موسیقی جهان را از آن خود کرد.

اَدِل که دومین آلبوم استودیویی‌اش به نام «21» شهرت جهانی را برای این خواننده در سال 2011 در پی داشت، پس از چهار سال سکوت بار دیگر به عرصه موسیقی بازگشته و نخستین تک قطعه از آلبوم جدیدش «25» را با نام Hello در آیتونز منتشر کرده است.

موزیک ویدئوی این قطعه در کمتر از 24 با بیش از بیست میلیون و هشتصد هزار بیننده در 90 کشور دنیا توانست رکورد تعداد بیننده در روز نخست انتشار یک موزیک ویدئو را (که پیش از این در اختیار گروه «وان دایرکشن» بود) بشکند و در صدر جدول بیلبورد نیز قرار بگیرد. کارگردانی این موزیک ویدئو را «خاویر دولان» بازیگر و فیلمساز کانادایی بر عهده داشته است.

رکورد شکنی جهانی «ادل»

اَدِل درباره آلبوم جدیدش گفته: "ابتدا می خواستم آلبومی درباره مادر بودن بنویسم ولی کسل کننده بود و قیدش را زدم. فکر می‌کردم هیچ وقت نمی‌توانم آلبوم تازه‌ام را تمام کنم. فکر می‌کنم دیگر ایده‌هایم تمام شده و توانایی‌ام برای نوشتن ترانه و آهنگ را از دست داده‌ام."

ویدئوی خوش ساخت و تاثیر گذار Hello با بازتاب‌ها و واکنش های زیادی از سوی ستاره‌ها و دوستداران این خواننده رو به رو شده است.در این بین واکنش «کتی پری» از خواننده‌های سرشناس آمریکایی بیش از سایر هنرمندان مورد توجه قرار گرفته است. این خواننده با انتشار تصویری روی توئیتر‌اش نوشته: «پس از شنیدن Hello کلی گریه کردم.» او تصویر بالشت خیس خود را منتشر کرده و این توئیت به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. ماریو شاراپوآ دیگر چهره‌ای بود که روی صفحات شخصی با جمله «خوش آمدی ادل» به این خواننده بریتانیایی خوش آمد گفت.

طبق اعلام اَدِل آلبوم جدیدش «25» در تاریخ بیست نوامبر منتشر خواهد شد.این آلبوم هم اکنون برای پیش فروش روی آیتونز قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، آلبوم قبلی اَدِل ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشت. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. همچنین او موفق به کسب جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ اسکاربرای ترانهٔ اسکای‌فال در فیلم اسکای‌فال شد و موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی شده است.

تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ میلیون از آلبوم‌های ادل و بیش از ۵۰ میلیون از تک آهنگ‌های او در سرتاسر جهان فروخته شده است. «25» سومین آلبوم استودیویی اَدِل در حالی منتشر می شود که این خواننده تنها 27 سال دارد.


ویدیو مرتبط :
رکورد شکنی رکورد ددلیفت جهات در سال 2002 توسط مزاروس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از رکورد شکنی جهانی با 277 هزارلگو، 8 روز ساخت و ده دقیقه تخریب



 12 سازنده تیم آلمانی موسوم به سینرز دومینو انترتینمنت ، با صرف 8 روز وقت، 277275 لگو را کنار هم چیده تا با تخریب ده دقیقه ای آنها، رکورد گینس را از آن خود کنند.

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

دومینو , رکورد گینس

 

طبیعت، ورزش، سفر و موسیقی؛ آیتم های موضوعی برای ساخت این دومینو بود که با شعار از زندگی لذت ببر، ساخته شد.

 

در پایان با زدن یکی از لگو ها ، 277 هزار قطعه به جنبش درآمده و فرو ریختند تا رکورد جدید جهانی ثبت شود.

منبعkhabaronline.ir