اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد شکنی آقای سرپرست با 50 انتصاب جدید



 

رکورد شکنی آقای سرپرست با 50 انتصاب جدید

 

سرپرست کنونی سازمان بهزیستی کشور که در دوران کوتاه سرپرستی خود حدود 50 نفر از معاونان و مدیران کل این سازمان را جابجا کرده در احکام صادره خود به جای اینکه بر اساس شیوه مرسوم مدیریت در دوران سرپرستی، مدیران انتخابی را به عنوان سرپرست معاونت یا سرپرست اداره کل منصوب نماید، آنها را به عنوان معاون یا مدیر کل منصوب کرده است.

 همچنین در این دوران کوتاه مدیریت سرپرست مذکور، استفاده از افرادی غیر متخصص و وابسته به محافل سیاسی خاص در پست های کلان مدیریتی این سازمان تخصصی و بی توجه به بدنه کارشناسی و خبره بهزیستی موجب از دست رفتن برخی بدنه های تخصصی کاری این سازمان همچون مهدهای کودک، بیمه معلولان و سالمندان روستایی، غربال گری نوزدان کم شنوا و ناشنوا و... شده تا جایی که زمینه های طرح موضوع ادغام وظایف سازمان بهزیستی در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) را در موارد پیشنهادی اخیر برنامه پنجم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی به وجود آورده است.

بنابر این گزارش، از نکات قابل توجه در 50 انتصاب ذکر شده در طول 6 ماه سرپرستی این است که مدیران برخی پست ها 2 یا 3 مرتبه تغییر کرده اند که برخی از آنها به شرح زیر است:

معاون اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها: 3 مرتبه

معاون پشتیبانی و مجلس: 2 مرتبه

مدیرکل حوزه ریاست: 3 مرتبه

رییس سازمان بهزیستی استان تهران: 3 مرتبه

قائم مقام سازمان: 2 مرتبه

گفتنی است هنوز پاسخ قانع کننده ای در مورد صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی و انجام حرکات و برنامه های نمایشی برای کسب کرسی ریاست این سازمان توسط سرپرست کنونی سازمان بهزیستی کشور به رسانه ها داده نشده است..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
رکورد شکنی ورزشکار ارومیه ای / شکستن210 آجر در 50 ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

144 گل در 50 بازی؛ رکورد شکنی های پی در پی مورینیو در رئال



 

144 گل در 50 بازی؛ رکورد شکنی های پی در پی مورینیو در رئال

 

رئال با پیروزی درمستایا توانست به یازدهمین برد پی در پی اش دست یابد.

رئال مورینیو در اوج است. آنها این روزها روی غلتک موفقیت هستند. رئال می برد و مورینیو به دنبال ثبت رکوردهای پی در پی و در نهایت بالای سر بردن جام قهرمانی با این تیم است. شنبه شب و با پیروزی رئال مادرید در مستایا، رئال توانست به یازدهمین پیروزی پی در پی اش دست یابد که این بهترین رکورد در کارنامه مربیگری مورینیو هم هست

این طور به نظر می رسد که آقای خاص از افتخار آفرینی با تیم هایی که هدایتشان را برعهده دارد خسته نشده است ولی او توانسته تا بارئال به افتخاراتی برسد که پیش از آن قادر به دست یابی به آنها نبوده و آمار و ارقامی را بهتر از آمار و ارقام تیم های سابقش کسب کرده است.

اکنون 8 بازی پیاپی است که رئال مورینیو در لالیگا به پیروزی رسیده و عملکرد رئال در بازی های خارج از خانه به مراتب بهتر از بارساست. رئال بهترین تیم حاضر در لالیگا در بازی های خارج از خانه است و در خارج از خانه به 5 برد دست یافته و این در حالی است که بارسلونا در بازی های خارج از خانه اش در لالیگا تنها 2برد کسب کرده است.

رئال با پیروزی در دیدار شنبه شب مستایا توانست به یازدهمین برد متوالی اش دست یابد تا مورینیو با بهترین رکورد گواردیولا در بارسلونا برابری کند. آقای خاص برای پیشی گرفتن از مورینیو به یک برد دیگر نیاز دارد، بردی که می تواند شنبه آینده و در دربی برنابئو از راه برسد.

رئال سربلند از مستایا بیرون آمد و این در حالی بود که این دیدار یکی از سخت ترین و پیچیده ترین بازی های تیمش از زمانی که مورینیو به اسپانیا آمده به پیروزی رسید. این درحالی است که بازیکنان والنسیا تا آخرین نفس برای کسب امتیاز تلاش می کردند.

مورینیو نتوانست پنجاهمین حضورش در رقابت های لالیگا را در برنابئو جشن بگیرد. چرا که این بازی در مستایا برگزار شد.

آمار و ارقام او در رئال بی نظیر است. او با کسب 39 برد در 50 بازی برروی نیمکت رئال با رکورد میگل مونیس برابری کرد (و از رکورد 36 برد گواردیولا در 50 حضورش برروی نیمکت بارسا در لالیگا) پیشی گرفت. هیچ تیمی نتوانسته در 50 بازی لالیگا بیشتر از تیم مورینیو گلزنی کند: 144 گل!