اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد سرگئی بوبکا پس از 21 سال شکست


رکورد پرش با نیزه داخل سالن دنیا یک سانتیمتر جابجا شد.

ایسنا: رنو لوینی فرانسوی در مسابقات ستارگان اوکراین با پرش 6 متر و 16 سانتیمتری خود رکورد جدیدی در ماده پرش با نیزه داخل سالن دنیا ثبت کرد.

او که قهرمان المپیک و اروپا است در این رقابت‌ها و در حرکت نخست خود با پرش 6 متر و 16 سانتیمتری یک سانتیمتر رکورد سرگئی بوبکا ، اسطوره اوکراین را شکست.



بوبکا این رکورد را در سال 1993 به ثبت رسانده بود.

رنو لوینی پس از این رکورد شکنی در پرش دوم خود رکورد 6 متر و 21 سانتیمتر را امتحان کرد، اما نتوانست موفق شود.

او پس از این رکوردشکنی جهانی گفت: از این که توانستم این رکورد را ثبت کنم آنقدر خوشحالم که مدتی طول خواهد کشید تا درک کنم چه اتفاقی رخ داده است.

رنو لوینی ادامه داد: این رکورد شکنی برای من بسیار ارزشمند است و از این که توانستم در اولین پرش خود چنین رکوردی را ثبت کنم خوشحالم.





ویدیو مرتبط :
10 سال قبل آرسنال به رکورد 49 بازی بدون شکست رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بمب‌افکن پس از 40 سال/ لیونل مسی رکورد گرد مولر را شکست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سقوط بمب‌افکن پس از 40 سال/ لیونل مسی رکورد گرد مولر را شکست

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا سرانجام رکورد گرد مولر افسانه‌ای را شکست.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس در هفته پانزدهم لالیگا به میدان رفتند و ستاره آرژانتینی موفق شد رکورد گرد مولر افسانه‌ای را بشکند.

مسی که پیش از این دیدار حضورش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به طور ثابت در ترکیب کاتالان‌ها قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی 2 گل وارد دروازه بتیس کرد تا رکورد بمب‌افکن ژرمن‌‌ها را پس از 40 سال بشکند.

گرد مولر در سال 1972 با به ثمر رساندن 85 گل در طول یک‌سال بهترین گلزن جهان به شمار می‌رفت که مسی موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند (86 گل) این رکورد را بشکند./فارس