اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد دروزاه‌بان استرالیایی چلسی


دروازه‌بان چلسی در دیدار تیمش با استوا بخارست رومانی در لیگ قهرمانان اروپا رکوردی را به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان چلسی در دیدار تیمش با استوا بخارست رومانی در لیگ قهرمانان اروپا رکوردی را به نام خود ثبت کرد.

 چلسی در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه خودی با نتیجه یک بر صفر استوا بخارست را شکست دهد.

تک گل این دیدار را دمبا با در دقیقه 10 وارد دروازه حریف کرد تا آبی‌های لندن با 12 امتیاز و با قرار گرفتن در صدر جدول گروه E راهی مرحله حذفی شوند. استوا نیز با سه امتیاز حذف شد.

مارک شوارتزر با قرار گرفتن در ترکیب ثابت آبی‌های لندن به مسن‌ترین بازیکنی بدل شد که تاکنون در ترکیب نخست یک تیم قرار گرفته است. شوارتزر استرالیایی با 41 سال و 66 روز این عنوان را به خود اختصاص داده است.

مارکو بالوتا، دروازه‌بان پیشین لاتزیو که پنج سال پیش با 43 سال و 252 روز در ترکیب بیانکوچلستی مقابل رئال مادرید به میدان رفته بود، تنها دروازه‌بانی است که با سنی بالاتر از شوارتزر در لیگ قهرمانان اروپا حضور یافته بود.



ویدیو مرتبط :
بهترین واکنش دروزاه بان از نظرفیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد جالب یک زن استرالیایی در دبی +عکس



رکورد جالب یک زن استرالیایی در دبی +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: یک زن استرالیایی در اقدامی جالب و نفس گیر فاصله 220 کیلومتری میان دو شهر ساحلی در دبی را بدون توقف و در زمان 29 ساعت دوید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

بنابر اظهارات رسانه های محلی یک زن مهاجر ساکن دبی توانست این فاصله 220کیلومتری را بدون توقف طی کند. این زن "کاترین تاد" نام دارد و یک استاد یار دانشگاه در دبی است . او توانست در این حرکت چالشی از ساعت 1 بامداد چهارشنبه شب تا 6:30 دقیقه صبح روز جمعه این مسیر را بدون توقف طی کند.

او در این رابطه میگوید: شرایط واقعا سخت بود هنوز 20 کیلومتر از مقصد فاصله داشتم که احساس کردم در شست پای راستم یک میخچه دردناک تولید شده است . درد این ناحیه به قدری زیاد شد که کفشم را سوراخ کردم تا شست پایم کاملا از کفش بیرون باشد و باقی مسیر را با یک کفش پاره طی کردم

او توسط تعدادی از دوستانش همراهی میشد که برای او آب و مواد معدنی تهیه کرده و در اختیارش قرار میدادند.

این حرکت در راستای کمک و جمع آوری پول نقد برای کمک به یک انجمن خیریه انجام پذیرفت و حدود 200 شرکت کننده داشت./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب