اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد دار گینس در کنسرت بیژن کامکار


گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی و آهنگسازی «سیاوش عبدی» و خوانندگی «بیژن کامکار»، ۲۶ دی ماه در برج میلاد تهران روی صحنه می رود.

موسیقی ایرانیان: گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی و آهنگسازی «سیاوش عبدی» و خوانندگی «بیژن کامکار»، ۲۶ دی ماه در برج میلاد تهران روی صحنه می رود.

کنسرت متفاوت این گروه موسیقی به خوانندگی بیژن کامکار در حالی برگزار خواهد شد که سریع ترین نوازنده ویولن دنیا به عنوان نوازنده مهمان این گروه را همراهی می کند.

یارا امیرباهنر که سال گذشته با ثبت رکوردی رسمی در کتاب رکوردهای جهان (گینس) نام خود را سر زبان ها انداخت، در این کنسرت به عنوان نوازنده مهمان حضور خواهد داشت.

گروه «فروزان» در دو بخش فارسی و کردی به اجرای برنامه می پردازد که بر این اساس در بخش کردی علاوه بر قطعات خاطره انگیز قطعات جدیدی را با تنظیم کوبه ای اجرا خواهند کرد، بخش دیگر کنسرت نیز به اجرای قطعاتی از یارا امیر باهنر اختصاص دارد، این در حالی است که حضور بیش از ۱۲۰ نوازنده دف در این گروه از جمله اتفاقات ویژه کنسرت است.

گروه «فروزان» پیش از این نیز چند شب در قونیه کنسرت های پر مخاطبی را برگزار کردند.


ویدیو مرتبط :
کنسرت گروه فروزان و بیژن کامکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر رکورد دار گینس درگذشت +عکس


بازیگر هندی «جاگدیش راج» و رکورد دار گینس دیروز در سن 85 سالگی در گذشت. او در دوران بازیگری در 144 فیلم نقش کمیسر پلیس را ایفا کرده بود.

کافه سینما: بازیگر هندی «جاگدیش راج» و رکورد دار گینس دیروز در سن 85 سالگی در گذشت. او در دوران بازیگری در 144 فیلم نقش کمیسر پلیس را ایفا کرده بود.

جاگدیش راج به عنوان کلیشه ایی ترین بازیگر رکورد دار کتاب گینس بود. او طی 24 سال دوران بازیگری اش بارها و بارها نقش کمسیر پلیس را ایفا کرده بود.




جاگدیش راج متولد سال 1928 در منطقه ایی از شبه قاره هند بود که فعلا در کشور پاکستان قرار دارد. از فیلمهای مهم او می توان اشاره کرد به «مزدور»،«بی شرم»،«قدرت ایمان» و...

او سال 1992 از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. دو دختر او هم بازیگرند.