اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد جدید یک گزارشگر فوتبال



اخبار,اخبار گوناگون,رکورد تازه‌ گینس


اخبار گوناگون - رکورد جدید یک گزارشگر فوتبال

 یک گزارشگر فوتبال، لحظه گل زدن در یک مسابقه فوتبال را یک نفس و به مدت 68 ثانیه گزارش کرد و به این ترتیب رکورد تازه‌ای را به نام خود در گینس به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا ، «ایلی دوبره» صحنه زدن این گل را در بازی دو تیم فوتبال مجارستان و رومانی در مدت یک دقیقه و هشت ثانیه گزارش کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس،‌ این رکورد در دسامبر سال جاری میلادی (2013) در رومانی به دست آمد.
اخبار گوناگون - ایسنا


ویدیو مرتبط :
رکورد گفتن گلللللللللللللل توسط گزارشگر عربی .!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت یک رکورد جهانی در فدراسیون فوتبال



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:
به گفته وی، در 23 ماه گذشته فقط 2 بازی دوستانه با تیم های 138 و 161 فیفا در تهران برگزار شده و خواهد شد.

به گزارش انتخاب، محمد منصور عظیم زاده رئیس پیشین روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با قاصد اظهار داشت: وقتی در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و شش ماه بعد از آن با شرایط خاص سیاسی و بین المللی کشور که لازم به توضیح نیست و همگان می دانند، با 9 تیم ملی صرفاً در 7 ماه به ترتیب با چین(خرداد 88)، بوسنی(مرداد 88) ، بحرین و ازبکستان (شهریور 88)، ایسلند و مقدونیه(آبان 88) ، قطر ، مالی و کره شمالی (دی ماه 88 ) بازی کردیم، دوستان و تحلیلگران ورزشی انتقاد می کردند که مثلاً آن تیم در حد ما نبود این تیم فلان بود، ما کلاس بالا هستیم یا چرا باید برای بازی های مقدماتی جام ملتها این همه بازی بکنیم.

محمد منصور عظیم زاده تاکید کرد: حالا چه می شود در عرض 9 ماه اخیر فقط 2 بازی رسمیِ بین المللی آن هم با ثبت یک رکورد جهانی در تاریخ فوتبال ایران با تیم های 138 و 161 فیفا یعنی تیم های ماداگاسکار و فلسطین داریم، کسی هم صدایش در نمی آید.

وی ادامه داد: از آذر ماه 88 بعد از بازی با تیم ملی مقدونیه در استادیوم آزادی تاکنون یعنی نزدیک به 23 ماه، فقط همین 2 بازی دوستانه در تهران برگزار شده و خواهد شد. البته مهم این است که آقایانِ تحلیلگر، آلزایمر اقتضایی نداشته و عمداً تاریخ یادشان نرود.

عظیم زاده گفت: سخن بسیار است اگرچه سخت بر این باورم در فوتبال اگر وصل باشی تمام اشتباهاتت را ولو فاحش به حساب تجربه، دانش، درایت، فهم و ارتباطات گذارده و باج می دهند و اگر نباشی حتی زحماتت را به عنوان وظیفه با رویکردی نقادانه و طلبکارانه می بینند..../انتخاب