اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد جدید مجردها در آمریکا



اخبار,اخبار اجتماعی ,آمار  مجردها

 

اخبار اجتماعی - رکورد جدید مجردها در آمریکا

نتایج یک تحقیق جدید نشان داد تعداد افراد بزرگسال در آمریکا که تاکنون هرگز ازدواج نکرده‌اند به رکورد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

به گزارش ایسنا در سال 2012 میلادی از هر پنج فرد 25 سال به بالا در آمریکا یک نفر ازدواج نکرده است. این رقم نسبت به سال 1906 میلادی افزایش بی‌سابقه‌ای داشته چرا که در آن زمان از هر 10 نفر که در این گروه سنی قرار داشتند تنها یک نفر مجرد بوده است.

کارشناسان مرکز تحقیقاتی «pew» اظهار داشتند که چند عامل مختلف به افزایش مجردها در این کشور دامن زده است. به طور مثال، افراد تمایل دارند در سنین بالاتر ازدواج کنند. میانگین سنی ازدواج اول اکنون در زنان 27 سال و در مردان 29 سال است اما در سال 1960 این رقم در زنان و مردان به ترتیب 20 و 23 سال بوده است.

مردم آمریکا به شدت در مورد اهمیت ازدواج مردد هستند. مرکز Pew در سال 2013 میلادی بررسی را انجام داد و در آن پرسشی را مطرح کرد مبنی بر اینکه در صورتی که افراد ازدواج کردن و صاحب فرزند شدن را یک اولویت قرار دهند، جامعه بهتر است یا جامعه زمانی بهتر می‌شود که افراد اولویت‌هایی به غیر از ازدواج و بچه‌دار شدن داشته باشند. در این بررسی مشخص شد حدود 46 درصد شرکت‌کنندگان با جمله نخست و 50 درصد با جمله دوم موافق بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از لایوساینس، بررسی‌های این مرکز همچنین حاکی از آن است که امروزه مردان با میزان تحصیلات دبیرستانی و پایین‌تر در آمریکا نسبت به مردان با سطح تحصیلات بالاتر تمایل زیادی به ازدواج ندارند. هر چند در زنان عکس این وضعیت مشاهده می‌شود. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
رکورد 27.36 چشم بسته روبیک از Noah Arthurs (رکورد آمریکا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد تماشاگر در آمریکا شکست/عکس




اخبار ورزشی - رکورد تماشاگر در آمریکا شکست/عکس

رکورد حضور تماشاگر در فوتبال آمریکا در دیدار تیم‌های منچستریونایتد - رئال مادرید شکست.

تیم فوتبال منچستریونایتد بامداد امروز یکشنبه موفق شد در ورزشگاه میشیگان با نتیجه 3 بر یک مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی رقابتهای بین المللی جام قهرمانان به برتری برسد.

بر پایه گزارش ساکرنت، از این دیدار 109 هزار و 318 تماشاگر دیدن کردند که این بیشترین تعداد تماشاگری است که در  یک دیدار فوتبال در کشور آمریکا در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال آمریکا

 
رکورد قبلی مربوط به دیدار پایانی المپیک 1984 در ورزشگاه "رز بال" بود که 101 هزار و 799 تماشاگر داشت.

"کریستیانو رونالدو" که هنوز از بند آسیب دیدگی پای چپ رهایی پیدا نکرده و قرار نبود در بازی با منچستر یونیاتد در زمین حضور داشته باشد در دقیقه 74 وارد زمین شد البته تاثیرگذار نبود.
 اخبار ورزشی - مهر