اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورد بی‌سابقه پورشه



اخبار,اخبار اقتصادی , پورشه

 

اخبار اقتصادی - رکورد بی‌سابقه پورشه

شرکت خودروسازی لوکس و اسپورت پورشه که در حال حاضر در تملک گروه فولکس واگن قرار دارد از محدودتر شدن میزان رشد سود سال 2014 به‌رغم افزایش حجم فروش به دلیل هزینه‌های بالای معرفی خودرو و فناوری‌های جدید خبرداد.

پورشه اگر چه در سال 2014 انتظار رشدی دست کم مساوی سال 2013 را داشت؛ اما موفق شد جهشی 6 درصدی را در این سال داشته باشد و به رکورد بی‌سابقه سوددهی 58.2میلیارد یورویی دست پیدا کند.

لوتز مشکه – مدیرمالی پورشه – گفت: پورشه نیازمند دوری از افزایش هزینه‌های اعمالی که به دلیل تلاش برای معرفی فناوری‌های کاهش مصرف سوخت و آلایندگی به کار می‌روند، است.
اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
‫رکورد بی سابقه تولید زردآلو در شاهرود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بورس رکورد پاییزی زد/ رشد بی سابقه شاخص در مهر امسال



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار بورس

 

اخبار اقتصادی - بورس رکورد پاییزی زد/ رشد بی سابقه شاخص در مهر امسال

شاخص بورس در یک رکورد زنی پاییزی توانست برای نخستین بار در مهر امسال 264 واحد رشد کند.

شاخص بورس با افزایش ۲۶۴ واحدی به رقم ۷۲ هزار و ۲۸۱ واحد رسید.

به گزارش خبرآنلاین رشد 264 واحدی شاخص بازار سرمایه در شرایطی اتفاق افتاد  که مپنا، کشتیرانی و مخابرات و ایران‌خودرو بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند.

در جریان معاملات امروز مپنا، گروه بهمن، رادیاتور، زامیاد، سرمایه‌گذاری سایپا، سیمان شرق و ماشین‌سازی اراک برترین تقاضای سهامداران را به خود اختصاص دادند و به دنبال آن سیمان ارومیه، توریستی و رفاهی آبادگران، قند نقش جهان، تولیدی مهرام، ایرکاپارت صنعت، کابل ایران و نوسازی و ساختمان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

گفتنی است در جریان امروز بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات هم رکورد زد و با دادوستد بیش از 617 میلیون برگ سهم به 190 میلیارد تومان نزدیک شد. در فرابورس هم بیش از 247 میلیون برگ سهم به ارزش تقریبی 75 میلیارد تومان معامله شد.

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین