اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکوردشکنی در ماه عسل +عکس



ماه عسل زمانی است که بسیاری زوج ها لحظات خوبی را در کنار هم سپری می کنند و به مشکلاتشان فکر نمی کنند. البته در دنیا هستند افرادی که ماه عسل های عجیبی را نیز انتخاب می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "کت" و "استیو ترنر" زوج جوانی هستند که برای ماه عسلشان دست به اقدام جالبی زدند و با یک دوچرخه دو نفره سفر به دور دنیا را آغاز کردند.

آن ها به جای اینکه به سفرهای خاص بروند و پول خودشان را در هتل ها خرج کنند تصمیم گرفتند در یک حرکت رکوردشکنانه با دوچرخه از خانه شان در لندن تا نیوزیلند را رکاب بزنند.

رکوردشکنی در ماه عسل

این در حالی است که "کت ترنر" تا به حال دوچرخه سواری نکرده بود اما تصمیم گرفت این کار را انجام دهد و یکی از متفاوت ترین ماه عسل های دنیا را به نام خودش ثبت کند.

این دو سفر خود را در سال 2011 آغاز کردند و با رها کردن خانه و زندگی و همچنین شغلشان سفر خودشان را اغاز کردند و این روزها بعد از دو سال به مقصدشان رسیده اند.

رکوردشکنی در ماه عسل

آن ها می گویند 4 ماهه اول سفر بسیار سخت بود چرا که در باران این سفر را آغاز کرده بودند گذشتن از کشورهای اروپایی برای آن ها بسیار سخت بوده است.

در این سفر آن ها از کشورهای مختلفی مانند: چین، ویتنام، ترکیه، ارمنستان و ... گذشته اند و همه آن ها را بسیار زیبا و مملو از مکان های دیدنی می دانند.

این دو تصمیم دارند تا سال 2014 به خانه باز گردند و رکورد قبلی که نزدیک به 15 سال پیش ثبت شده است را بشکنند. آن ها در این سفر باید نزدیک به 40 هزار کیلومتر رکاب بزنند و رکورد قبلی که 38 هزار کیلومتر است را می شکنند.

رکوردشکنی در ماه عسل

رکوردشکنی در ماه عسل

رکوردشکنی در ماه عسل

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
هلالی در ماه عسل شبکه 3.سال91.سلام به امام رضا در برنامه ماه عسل با نوای حاج عبدالرضاهلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم فراری ماه عسل خونین اتاق ۱۰۱ را شناسایی کنید/عکس



متهم به قتل,قتل,قاتل,قتل عمد

 

پلیس آگاهی خراسان رضوی ازشهروندان خواست تا متهم به قتل فراری را شناسایی کنند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از نامبرده مراتب را اطلاع دهند.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی اظهار داشت: متهم به قتل شهریار مکعبی جهان بیگی نام دارد که در تاریخ 14خرداد امسال همسرش سهیلا را در یک مهمانپذیر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.

 

وی افزود: به دنبال فرار متهم، قاضی اسماعیل شاکر بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور انتشار تصویر بدون پوشش نامبرده را در روزنامه صادر کرد بنابراین از هموطنانی که اطلاعی از محل اختفای متهم دارند، تقاضا می شود موضوع را از طریق شماره تلفن های 2183700 و 2183756 و یا با شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

 

در تاریخ 14خرداد امسال ماموران کلانتری امام رضا(ع) موضوع کشف جسدی را در اتاق 101 یکی از مهمانپذیرهای غیرمجاز خیابان امام رضا(ع) مشهد به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. پس از اعلام این موضوع بلافاصله مقام قضایی به همراه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی و گروه بررسی صحنه جرم به محل وقوع جنایت مراجعه کردند. مقام قضایی و کارآگاهان در اتاق 101 مهمانپذیر جسد زن جوانی را مشاهده کردند که با واردشدن ضربات متعدد چاقو در نواحی مختلف بدنش به قتل رسیده و حتی گردن وی نیز بریده شده بود، جسد مقتول در زیر پتویی قرار داشت و چاقوی خون آلود نیز در محل جنایت رها شده بود.

 

در تحقیقات انجام گرفته از متصدی مهمانپذیر مذکور مشخص شد که این زوج جوان به منظور گذراندن ماه عسل خود از شهرستان تایباد به مشهد آمده اند و در تاریخ 91.3.11 اتاقی را در مهمانپذیر یاد شده اجاره کردند و قرار بود در تاریخ 3.13 اتاق را تخلیه کنند اما وقتی صبح روز 3.14 کلید اتاق را به متصدی مهمانپذیر تحویل ندادند، وی به ماجرا مشکوک شد و در اتاق را باز کرد که با جسد زن جوان روبه رو شد. این گزارش حاکی است طبق بررسی های انجام شده متهم به قتل 7ضربه چاقو بر بدن همسر خود وارد کرده و سپس از محل جنایت گریخته بود.... / روزنامه خراسان