اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رژیم آل‌ خلیفه نوزاد ۶ ماهه را زندانی کرد


حسین حبیب، نوزاد شش ماهه بحرینی سه روز است که در زندان آل خلیفه به سر می برد.

خبرگزاری ایرنا: حسین حبیب، نوزاد شش ماهه بحرینی سه روز است که در زندان آل خلیفه به سر می برد.

پایگاه خبری مرآة البحرین نوشت: این نوزاد که از روز27 اکتبر به همراه مادر خود «زهره الشیخ» زندانی شده است امروز سومین روز زندان را گذراند.

این نوزاد شش ماهه که از نقص در سیستم ایمنی بدن رنج می برد، باید برای سنجش سلامت و رشد طبیعی به صورت مداوم زیر نظر پزشکان باشد.

مادر این نوزاد هنگامی که قصد داشت لباس و مایحتاج همسر خود را که در زندان است برایش ببرد پس از نشان دادن کارت شناسایی توسط ماموران رژیم بازداشت و زندانی شد.

پدر این نوزاد پیش از این به بهانه برگزاری تظاهرات علیه حکومت به یک سال حبس محکوم شده است.


ویدیو مرتبط :
زورگویی جدید مزدوران رژیم آل خلیفه مزدوران رژیم آل خلیفه در منطقه النویدرات در بحرین شهروندان را مجبور کردند موانعی را ک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه


مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در برخی از نقاط این کشور، علیه سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه شعار دادند.

خبرگزاری مهر: مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در برخی از نقاط این کشور، علیه سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه شعار دادند.

به گزارش «صوت المنامه»، مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده در نقاط مختلف این کشور، علیه سیاست های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه شعار سر دادند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه، آزادی هرچه سریعتر زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

رسانه های عربی اعلام کردند که مردم در شعارهای خود ضمن ابراز همبستگی با «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، خواستار آزادی فوری وی شدند.

این در حالی است که نظامیان رژیم آل خلیفه با حمله به این تظاهرات، اقدام به سرکوب شرکت کنندگان در آن کردند.