اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رپر معروف به دردسر افتاد


قاضی دادگاه بررسی ورشکستگی فیفتی سنت رپر سرشناس آمریکایی از او خواست تا درباره عکس‌های تازه‌ای که از خود در کنار مقدار زیادی پول منتشر کرده است، به دادگاه توضیح دهد.

خبرآنلاین: قاضی دادگاه بررسی ورشکستگی فیفتی سنت رپر سرشناس آمریکایی از او خواست تا درباره عکس‌های تازه‌ای که از خود در کنار مقدار زیادی پول منتشر کرده است، به دادگاه توضیح دهد.

رپر معروف به دردسر افتاد

او در یکی از این عکس‌ها با دسته‌های اسکناس روی زمین نوشته که ورشکسته است!

این قاضی در حکمی فیفتی سنت با نام واقعی کرتیس جیمز جکسون سوم را ملزم کرده است تا به دادگاه اعلام کند این میزان پول را از کجا آورده است، در حالی که اعلام کرده که پول نقد بسیار کمی در اختیار دارد. 

آن نوینز قاضی دادگاه به وکیل فیفتی سنت اعلام کرده که این عکس‌ها ادعای ورشکسته بودن این خواننده را با تردید روبه‌رو می‌کند.

نوینز با اشاره به اینکه فرایند اعلام ورشکستگی باید در شفافیت کامل صورت پذیرد، اعلام ورشکستگی را فرصتی برای شروع دوباره افراد بداقبال اما صادق دانست.

فیفتی سنت جولای سال گذشته نزد بانک فدرال آمریکا اعلام ورشکستگی کرده بود. این اقدام چند روز پس از آن انجام شد که او از سوی دادگاه به دلیل انتشار یک ویدئوی خصوصی روی اینترنت به پرداخت مبلغ ۵ میلیون دلار محکوم شد.


ویدیو مرتبط :
با آل علی ع هر که در افتاد ور افتاد (حزب الله الغالب)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جدید ریحانا در موزیک ویدئوی یک رپر معروف +عکس



عکس جدید ریحانا در موزیک ویدئوی یک رپر معروف +عکس

ریحانا خواننده و ستاره 27 ساله هالیوودی این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. از جدایی های ریحانا و بازگشتهای پیاپی او با " کریس براون" رپر معروف تا اجراهای جنجالی و پر حاشیه اش در کشورهای مختلف او را به یک سوژه داغ خبری تبدیل کرده است.

جدیدترین خبر منتشر شده در این رابطه ، انتشار موزیک ویدئویی است که ریحانا در آن به ایفای نقش پرداخته است. ریحانا در این موزیک ویدئو در حالی دیده میشود که یک پیراهن سیاه سفید به تن  و ماسکی توری از صورت یک گربه به صورت دارد.

 

ریحانا,ریحانا خواننده هالیوود,عکس ریحانا

 

در این موزیک ویدئو یک رپر معروف به نام "آسا راکی" ترانه ای میخواند و در آن به مدح دختری میپردازد که در فروشگاههای درجه یک شهر پرسه زده و اجناس برند و گرانبها را خریداری میکند. ریحانا در این موزیک ویدئوی 4 دقیقه ای نقش این دختر را ایفا میکند و به گفته بسیاری هیچ کس به اندازه او نمیتوانست برای این نقش مناسب باشد.


ریحانا خود در این رابطه میگوید: این اولین تجربه بازیگری من بود، اگرچه  نمیدانم بازی من خوب بوده است یا نه اما باید بگویم اوقات بسیار خوبی را سپری کردم و تجربه دلپذیری را پشت سر گذاشتم.
ریحانا اخیرا در استرالیا به دلیل اینکه 20 دقیقه روی صحنه اجرا دیر حاضر شد از سوی هوادارانش در این کشور مورد انتقاد و مشاجره قرار گرفته است.
 

ریحانا,ریحانا خواننده هالیوود,عکس ریحانا

 

ریحانا,ریحانا خواننده هالیوود,عکس ریحانا

 

ریحانا,ریحانا خواننده هالیوود,عکس ریحانا

 

ریحانا,ریحانا خواننده هالیوود,عکس ریحانا

 

منبع:pardad.ir