اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رو شدن دست معلول نما برای قانون!


مردی از اهالی پنسیلوانیا در حضور هیئت منصفه قسم خورد که اصلاً نمی‌تواند راه برود و یا حتی یک لیوان آب بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مردی از اهالی پنسیلوانیا در حضور هیئت منصفه قسم خورد که اصلاً نمی‌تواند راه برود و یا حتی یک لیوان آب بردارد.

مردی از اهالی پنسیلوانیا تاکنون بیش از 30 پرونده حقوقی را در زمینه ادعای معلولیت خود در دادگاه تشکیل داده است و در حضور آن‌ها قسم خورده اصلاً نمی‌تواند راه برود و یا حتی یک لیوان آب بردارد. جیمز دوریس 60 ساله حتی از دادگاه درخواست کوپن غذا برای سگ‌هایش نیز کرده است؛ اما به‌تازگی او به اتهام ادعای کذب به دادگاه فراخوانده شد.

به گفته دادستان ایالتی، پس‌ازآنکه دوریس مدعی شد نتوانسته مدارک ارسالی از دادگاه را از جلوی در خانه‌اش بردارد و بنابراین دقیقاً در جریان اوراق دادگاهی نیست، بازرسان پرونده حضوراً به خانه او مراجعه کردند و مچ او را در حال بالا رفتن از نردبان گرفتند و دادگاه نیز وی را به قسم دروغ و سندسازی متهم کرد اما حکم نهایی 60 روز دیگر و پس از ارزیابی کامل وضعیت جسمی متهم صادر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
2-قانون ریتم وتناوب(قانون علت و معلول)برگرفته از رازمتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم رهگذر دست دزدها را رو كرد



 

 فیلم رهگذر دست دزدها را رو كرد

 

وكیل اخراجی از كانون وكلا كه در پی آشنایی با چند قاچاقچی، معتاد شده و برای تامین هزینه اعتیادش همراه یك سارق حرفه ای سرقت می كرد، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، روز ۱۵ اردیبهشت امسال مردی خودرویش را نزدیك ایستگاه متروی طرشت متوقف كرد و یك ساعت بعد وقتی به محل پارك خودرو بازگشت، متوجه شد شیشه خودرو شكسته شده و كیف حاوی پول و مداركش به سرقت رفته است. صاحب خودرو با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را خبر داد.

مالباخته در خیابان منتظر ماموران انتظامی بود كه مردی به وی گفت: مردی جوان را هنگام سرقت مشاهده كرده و با تلفن همراه خود از او فیلم گرفته ولی از ترس این كه سارق مسلح باشد، به او نزدیك نشده است.

دقایقی بعد با حضور ماموران كلانتری ۱۱۸ ستارخان تهران در محل حادثه، شاكی، فیلمی را كه مرد رهگذر از سارق و نحوه سرقت او تهیه كرده بود، در اختیار ماموران قرار داد.

 

ردپای دزد حرفه ای

پس از وقوع این حادثه، پرونده در اختیار ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران در بازبینی فیلم به دست آمده از محل سرقت متوجه شدند مرد سارق به یك متهم حرفه ای به نام سجاد شباهت دارد كه چندی پیش از زندان آزاد شده است.

با مشخص شدن هویت متهم، پاتوق های احتمالی وی زیرنظر گرفته شد تا عاقبت یك هفته بعد از حادثه وی در یكی از محله های غرب تهران دستگیر شد.

سرهنگ یگانه، رئیس پایگاه دوم آگاهی تهران در این باره گفت: متهم پس از انتقال به مركز پلیس در بازجویی اعتراف كرد از اوایل امسال در جریان خرید مواد مخدر با یك جوان معتاد به نام شهرام آشنا شده و همراه وی با یك خودروی پراید در محله های غرب و شمال غرب تهران تردد و با شكستن شیشه خودروها، ضبط، پول و اموال موجود درون آن را سرقت كرده اند.

سرهنگ یگانه یادآور شد: روزهای پایانی هفته گذشته نیز همدست فراری متهم شناسایی و دستگیر شد و به همكاری با او در سرقت های متعدد اعتراف كرد.

رئیس پایگاه دوم آگاهی تهران افزود: در تحقیق از شهرام ـ متهم ـ مشخص شد وی یك وكیل حقوقی بوده كه به خاطر تخلفات كاری، اخراج و بعد از آشنایی با چند قاچاقچی، معتاد شده و یك روز هنگام خرید مواد مخدر با سجاد ـ دزد حرفه ای ـ آشنا شده و با همدستی او برای تامین هزینه اعتیادش سرقت می كرده است. بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند .... / جام جم آنلاین