اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روی کین: فرگوسن دروغ می‌گوید


روی کین با اعلام این که فرگوسن در زندگینامه‌اش درباره او دروغ گفته است، می‌گوید به زودی از خود دفاع خواهد کرد.

ایسنا: روی کین با اعلام این که فرگوسن در زندگینامه‌اش درباره او دروغ گفته است، می‌گوید به زودی از خود دفاع خواهد کرد.

 سر آلکس فرگوسن در زندگینامه خود درباره مسائل مختلفی در طول دوران حضورش در منچستر‌یونایتد به صحبت پرداخت و از بازیکنان زیادی از جمله روی کین انتقاد کرد.

روی کین درباره انتقاداتی که فرگوسن از او در کتاب زندگینامه اش منتشر کرده است گفت: زیاد دوست ندارم تا درباره فرگوسن صحبت کنم. اکنون مربی تیم ملی ایرلند هستم و دوست دارم درباره پست جدیدم صحبت کنم. فرگوسن در کتابش درباره من دروغ گفته است. سعی می‌کنم همیشه به نظرات دیگران درباره خودم احترام بگذارم اما وقتی کسی دروغ می‌گوید مجبور هستم، از خودم دفاع کنم و این کار را هم انجام خواهم داد اما نه اکنون که در آینده نزدیک این کار را خواهم کرد.

کین در ادامه گفت:‌ بعضی وقت‌ها عصبانیت چیز خوبی است. اگر کسی به شما نزدیک شود و با مشت به صورت شما بکوبد چه کار خواهید کرد؟ قطعا از خودتان دفاع می‌کنید. کاری که من درباره نوشته‌های فرگوسن انجام خواهم داد. هر سال که پیر‌تر می‌شوید، طبیعتا باهوش‌تر می‌شوید اما باید در عین حال آمادگی هرگونه درگیری را با بقیه داشته باشید و از خودتان دفاع کنید.

سر آلکس فرگوسن در کتاب بیوگرافی خود چندین بار از روی کین انتقاد کرد. فرگوسن درباره کین نوشته است: روی کین از جمله بازیکنانی است که رفتنش از منچستر‌یونایتد یکی از بهترین اتفاقات ممکن در دورانم در منچستریونایتد بود. روی کین از جمله بازیکنانی است که زبان بسیار گزنده ای دارد. او در منچستر با ادوین فان‌درسار، رود فان‌نیستلروی و کارلوس کی‌روش مشاجره داشت.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب روی کین به نیامدن رابی کین به تمرینات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن مدعی شد: اختلاف با کی‌روش عامل اخراج روی کین از منچستر



باشگاه منچستریونایتد,اخراج کین از منچستریونایتد

فرگوسن مدعی شد: اختلاف با کی‌روش عامل اخراج روی کین از منچستر

سرمربی سابق منچستریونایتد مدعی شد که یکی از دلایل اخراج کین از این تیم اختلافش با دستیار وقت وی بوده است.

سر الکس فرگوسن دو هفته پیش کتاب زندگی‌نامه خود را منتشر کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد. وی در این کتاب به دوران حرفه‌‌ای خود از سال 1999 تا پیش از بازنشستگی‌اش اشاره کرده است.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این کتاب به جنبه‌های منفی حضور روی کین در تیم پرداخته و مدعی شده است که روی کین در صحبت با بازیکنان و محکوم کردن آنها زبان تندی داشته و به این دلیل و روابط نه چندان خوبش با دستیار او یعنی کارلوس کی‌روش، مجبور به اخراجش در نوامبر 2005 از تیم شده‌ است.

/فارس