اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویای سینا حجازی به بازار آمد


نخستین آلبوم سینا حجازی سه‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در سراسر کشور منتشر شد.

خبرآنلاین: نخستین آلبوم سینا حجازی سه‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در سراسر کشور منتشر شد.

 این آلبوم با آهنگسازی، ترانه‌ها و تنظیم سینا حجازی منتشر شده است که در این بین امیر عظیمی و بهنام ابطحی هر کدام یکی از قطعات آلبوم را تنظیم کرده‌اند.

«رویا» در 10 قطعه به نام‌های، تیک تیک تیک، بادبادک، بارون، خودتی، قهرمان، ماما، هارمونی، رفیق، آی دل و رویا به تهیه‌کنندگی خود سینا حجازی منتشر شده است.

آرش پاکزاد میکس و مسترینگ شش قطعه از این آلبوم را انجام داده و خود حجازی نیز چهار قطعه را میکس و مستر کرده است.

همایون نصیری، دارا دارایی، بابک صفرنژاد، حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن نامداری، بهنام ابطحی و... از جمله نوازنده‌های حاضر در این آلبوم هستند و بزرگمهر حسین‌پور نیز طراحی جلد این آلبوم را انجام داده است.

پیش از این و قبل از انتشار آلبوم رسمی، سینا حجازی در آلبوم گروهی «من و ما» با اجرای یک قطعه حضور داشت و تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» را نیز خوانده بود.

این آلبوم را موسسه «هنر اول» منتشر کرده است.


ویدیو مرتبط :
سینا حجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سینا حجازی روی زمین آمد!


با سینا حجازی در استودیویش راجع به بیرون زدن از دانشگاه، انیا، قطعی برق، مرتضی پاشایی، کار متفاوت، 135 قطعه برای یک آلبوم و یک ضرب المثل چینی گپ زدیم.