اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«رویاهای رادیویی» با محسن نامجو


داستان درام کمدی کارگردان ایرانی با حضور محسن نامجو و لارس اولریش، در سان فرانسیسکو اتفاق می‌افتد.

روزنامه بانی فیلم: داستان درام کمدی کارگردان ایرانی با حضور محسن نامجو و لارس اولریش، در سان فرانسیسکو اتفاق می‌افتد.

به نقل از اسکرین دیلی، بابک جلالی فیلمساز ایرانی بریتانیایی موفق شد با فیلم «رویاهای رادیویی» جایزه اول فستیوال بین‌المللی فیلم روتردام (IFFR) امسال را از آن خود کند. حالا از طریق کمپانی پاریسی ریل ساسپکتس، این فیلم توانسته خریداران بین‌المللی پیدا کند.

محسن نامجو بازیگر «رویاهای رادیویی» فیلمساز ایرانی

«رویاهای رادیویی» در ترکیه به مارس پروداکشن، در تایوان به مووی‌کلاود، در جمهوری چک و چکسلاواکی به آرت‌کم، در پرتغال به نیتراتو فیلمز، در اوکراین به کینووه و در استرالیا و نیوزیلند به داریچک سینما فروخته شده است.

این کمدی که داستانش حول محور گروهی از ایرانیان مقیم سان‌فرانسیسکو می‌گردد، یک ایستگاه رادیویی را در حالی به تصویر می‌کشد که اعضای آن دارند خود را آماده یک اجرای زنده از لارس اولریش، درامر گروه متالیکا با همراهی گروه راک افغان «کابل دریمز» می‌کنند. به غیر از اولریش، محسن نامجو خواننده و آهنگساز ایرانی که بعضی مواقع به او به عنوان باب دیلن ایران هم اشاره می‌شود هم در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند. او نقش شخصیت رییس برنامه‌ریزی این استودیو که به مشکلات مالی شدید برخورده را ایفا می‌کند و سعی در نجات دادن آن دارد. قرار است فیلم «رویاهای رادیویی» اواخر همین ماه در فستیوال بین‌المللی فیلم سیاتل و همچنین سینمافست بی‌ای‌ام (BAM) در بروکلین در ماه ژوئن به نمایش دربیاید.


ویدیو مرتبط :
تیزر رادیویی همراه اول - کمپین رویاهای دست یافتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مژده شمسایی و محسن نامجو


بهرام بیضایی کارگردان ایرانی که دو سالی می شود برای تدریس در دانشگاه استنفورد به ایالات متحده رفته در تازه ترین فعالیت نمایشی اش شنبه و یکشنبه برابر با پنجم و ششم مردادماه به روخوانی نمایش «آرش» پرداخت.

شبکه مهر: بهرام بیضایی کارگردان ایرانی که دو سالی می شود برای تدریس در دانشگاه استنفورد به ایالات متحده رفته در تازه ترین فعالیت نمایشی اش شنبه و یکشنبه برابر با پنجم و ششم مردادماه به روخوانی نمایش «آرش» پرداخت.

عکس: مژده شمسایی و محسن نامجو

در این روخوانی بیضایی خود به عنوان سرپرست گروه فعالیت داشت و همسرش مژده شمسایی و محسن نامجو خواننده آلبوم «ترنج» هم به عنوان خوانندگان نمایشنامه در کنار بیضایی قرار داشتند.

«آرش» جزو مشهورترین نمایشنامه های بهرام بیضایی به شمار می رود و در آن تصویر چگونگی برآمدن آرش کمانگیر را می بینیم. در این نمایشنامه آرش نه قهرمانی اساطیری که مردی است برآمده از طبقه پایین اجتماع که ترس و واهمه جنگاوران از تیراندازی برای تعیین مرز ایران او را به سمت این ماموریت مهم پیش می برد.