اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: پرسپولیس می‌تواند رئال را ببرد!


محمد رویانیان با انتقاد از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محسن بنگر گفت: این کمیته گاهی اوقات انضباطی است!

ایسنا: محمد رویانیان با انتقاد از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محسن بنگر گفت: این کمیته گاهی اوقات انضباطی است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حکم کمیته انضباطی برای محسن بنگر گفت: متاسفانه کمیته انضباطی کار یکطرفه‌ای انجام داده و برای خودش حکم صادر کرده است. اگر بنگر آن چیزی که در عکس‌ها و فیلم‌ها باشد را انجام داده باشد، ما متاسفیم و کسی این کار را تایید نمی‌کند. ما باید از ارزش‌ها حمایت کنیم و اشتباه خودمان را هم بپذیریم.

وی افزود: اما اینکه کمیته انضباطی فحاشی‌ها به محسن بنگر در بازی رفت و همچنین در بازی دو روز پیش را نادیده می‌گیرد و عکس‌العملی به آنها نشان نمی‌دهد اصلا خوب نیست، در حالی که برای بازیکن ما سریع ابلاغیه صادر می‌کند. من از مسولان کمیته انضباطی خواهش می‌کنم که به شکایت بنگر و باشگاه پرسپولیس از هواداران باشگاه سپاهان رسیدگی کنند.

رویانیان تاکید کرد: ما رفتار بنگر را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم اما اینکه گفته‌اند تا 15 اسفند او باید در کمیته انضباطی حاضر شود، درست نیست. اگر یک بازی او را محروم می‌کردند، اشکالی نداشت اما می‌خواهیم که فقط به یک بازی محرومیت اکتفا کنند و بگذارند بعد از آن بنگر در پرسپولیس بازی کند چون تیم به او نیاز دارد. کمیته انضباطی باید به رفتارهایی که به بنگر شده هم توجه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با کنایه به مسوولان کمیته انضباطی گفت: این کمیته گاهی اوقات انضباطی است و شاید عنوان کمیته انتظامی برایش بهتر باشد. هروقت به همه موارد و پرونده‌ها رسیدگی کرد، می‌شود کمیته تمام انضباطی و عدالت محور. البته مسوولان کمیته انضباطی برای ما قابل احترام هستند.

وی افزود: نمی‌دانیم چرا همه محرومیت‌ها برای پرسپولیس است. در بازی قبل دو بازیکن ما به وسیله داور محروم شدند و الان هم فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهند یک بازیکن دیگر را محروم کنند، اگر همین‌طور پیش برود، تا آخر فصل همه ما را محروم می‌کنند، خدا کند یکدفعه ما را مرحوم کنند تا دیگر راحت شویم.

رویانیان با انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال گفت: ما در فوتبال فرهنگ درستی در توسعه و برخورد با مسائل فوتبال نداریم. یا اتفاقات را نادیده می‌گیریم و یا به صورت چالشی با آنها برخورد می‌کنیم. در ورزشگاه 30 هزار نفر بودند و حرکت بنگر را دیدند اما وقتی این کار در تلویزیون نشان داده می‌شود 30 میلیون نفر آن را می‌بینند. باید یک کمیته انضباطی پیدا شود که این تخلف را محکوم کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه از زمانی که به فوتبال آمده‌ام، همه در حال زدن من هستند، گفت: فوتبالی‌ها هر روز من را دفن می‌کنند. گلوبول‌های قرمز و سفید فوتبال من را می‌زنند. اما من آمده‌ام که کارهای بزرگی انجام دهم و برایم مهم نیست که کسی قدر این کارها را می‌داند یا نه. بالاخره یک روز می‌آید که همه چیز مشخص می‌شود.

محمد رویانیان همچنین درباره انتقال وینکو بگوویچ به تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: وینکو هنوز با یحیی کار می‌کند اما قرار است از این به بعد در تیم‌های پایه فعالیت کند.

پرسپولیس می‌تواند رئال را ببرد!

محمد رویانیان پس از اتمام جلسه‌اش با خواکین، مسوول فونداسیون مدارس فوتبال رئال مادرید درباره این نشست گفت: از فونداسیون رئال مادرید در اینجا حاضر بودند که این فونداسیون شامل مدرسه رئال مادرید، امور مدارس، کمپ، آکادمی و وظیفه ارتباط با سایر کشورها را دارد. ما به دنبال ایجاد مدارس فوتبال مشترک با رئال مادرید هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم. به هر حال ما با این آقایان در این جا توافق کرده‌ایم و این مسئله ثبت شد. آقایان از درفشی‌فر هم دیدار کردند. لازم به ذکر می‌دانم که بگویم علی‌رغم جوسازی رسانه‌های خارجی شوق و ذوق فوتبال در ایران وجود دارد و این نشان دهنده آرامش، اقتدار و امنیت ایران است و این نشان می‌دهد که در ایران شرایط درگیری وجود ندارد.

در همین هنگام رویانیان خطاب به خبرنگار ایسنا گفت: آقای اشرف آیا رئال مادرید در ایران 30 میلیون طرفدار دارد؟ که خبرنگار ایسنا خطاب به رویانیان گفت: بارسلونا تیم بهتری است و رویانیان در حالی که می‌خندید گفت: بارسایی‌ها بدسلیقه هستند. حداقل از بد روزگار من خودم رئالی هستم.

او ادامه داد: سفر خوب و کوتاهی بود. ثبت شرکت کار خوبی بود و یک پروتکل با تیم رئال مادرید نوشتیم که ناظر بر سه اصل است؛ اول: تشکیل مدارس مشترک فوتبال پرسپولیس و رئال مادرید. دوم: فرستادن بازیکن پایه به رئال و سوم: سایر همکاری‌ها مثل اعزام مربی به دو طرف. من جا دارد که از این دو عزیز که اسم‌شان هم سخت است تشکر کنم. آقایان خواکین و خوزه. البته خوزه همواره نامش در ذهنم خواهد ماند چرا که پدر ما را درآورد!

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این آقایان مهمان پرسپولیس هستند گفت: آقایان مهمان SIS هستند و آمده‌اند تا با همکاری هم پرسپولیس را بسازیم. باید بگویم محور همکاری ما با رئال مادرید مدارس فوتبال پرسپولیس است و باز هم از فونداسیون رئال مادرید تشکر می‌کنم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی این فعالیت‌ها را اجرایی می‌کنید گفت: باید از همین فردا به فکر اجرایی کردن باشیم. آقای استیلی هم در این جا حضور دارد و البته آقایان خوزه و خواکین هم ایشان را به خاطر گلی که به آمریکا زد می‌شناسند. به هر حال امیدوارم اولین مدرسه را راه‌اندازی کنیم. با راه‌اندازی مدرسه می‌توانیم بازیکن یابی و استعدادیابی را در تمام شهرها انجام دهیم و از طریق بازیکن‌های تیم‌های پایه‌مان تیم بزرگسال‌مان را تشکیل دهیم و حتی بازیکنانی را انتقال دهیم و به فروش برسانیم. ما مشابه این قرارداد را با میلان هم داریم.

رویانیان در ادامه در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای بازی دوستانه میان رئال و پرسپولیس وجود دارد یا خیر گفت: واقعیت این است که آرزوی من چنین چیزی نیست و در حال حاضر من چنین دغدغه‌ای ندارم. اگر بتوانیم مدرسه بسازیم، این برای من مهم‌تر است. در حال حاضر چنین چیزی دغدغه من نیست. ما باید زمانی با آن تیم‌ها بازی کنیم که دلار پایین باشد و خوش و خرم باشیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در دیدار با رئال می‌تواند پیروز باشد گفت: اگر همان گونه که برابر سپاهان بازی کردیم باشیم، حتما پیروز می‌شویم. در هر حال فراموش نکنید ما تنها راجع به فوتبال توافق داریم.

مدیرعامل پرسپولیس بعد از این صحبت‌ها پیراهن‌های تیم پرسپولیس با نام‌های خوزه و خواکین را به مهمانانش داد و در حالی که می‌خندید خطاب به خوزه که شماره 8 را به او داده بود گفت: 8 ما بالاتر از بازیکن محبوب شماست.

خوزه با دیدن شماره 8 با خنده به رویانیان گفت: شماره 8 رئال در دوران کودکی بازیکن محبوب من بود.


ویدیو مرتبط :
استعفای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: امیدوارم پرسپولیس دربی را ببرد


مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم مثل دربی خاطره‌انگیزی که با 10نفر استقلال را بردیم باز هم پرسپولیس در دربی برنده باشد.

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان در خصوص صحبت‌های فرزند مرحوم مجید سبزی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که شب گذشته در برنامه 90 پخش شد گفت: باید بگویم که کمک کردن به همدیگر وظیفه همه ماست. اما درباره صحبت‌هایی که شب گذشته در برنامه 90 مطرح شد باید بگویم که نام من در این برنامه در حالی برده می‌شود که هیچ اسمی از مدیران پرسپولیس قبل و بعد از مدیریت من برده نمی‌شود.

وی ادامه داد: نام من به این دلیل مطرح می‌شود چرا که به این خانواده محترم کمک کردم و شاید توقع خرید خانه از من داشتند که البته در توان من نبود و ما می‌خواستیم از طریق مسکن مهر برای این خانواده اقدام کنیم. همان زمان یادم است که صاحب خانه می‌خواست این خانواده را از خانه‌اش بیرون کند که ما خانه خوبی برای آن‌ها در غرب تهران اجاره کردیم و واقعا دیگر بیش تر از این در توان مان نبود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سال 92 بود که پسر مرحوم سبزی تصادف بدی داشت و ما حدود 22 میلیون تومان برای هزینه های درمانی وی هزینه کردیم حتی هزینه‌های درمانی همسر مرحوم سبزی را هم دادیم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

رویانیان اظهار داشت: فقط همین را می‌گویم که همین امسال که سال 1394 است و من چند سالی است که در پرسپولیس مسئولیت ندارم پول رهن خانه این خانواده را با  کمک حسین هدایتی تهیه کردیم و به آن‌ها دادیم. توجه داشته باشید که من دو سال است که در پرسپولیس سمت ندارم و بعد از من هفت مدیر دیگر آمدند اما اگر از خود خانم سبزی هم بپرسید این مسائل را تائید می‌کند. شاید پسر مرحوم سبزی از مادرش خبر ندارد که این حرفها را مطرح کرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی 81 که جمعه برگزار می‌شود نیز گفت: امیدوارم به یاد همان دربی که ما در 10 دقیقه و با 10نفر موفق شدیم 3 گل به استقلال بزنیم در این دربی هم پرسپولیس بتواند این برد را تکرار کند.