اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: نمی‌خواهم فوتبال متخلفان نابود شود


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پول‌هایی را که سه بازیکن از ما دریافت کردند باید پس بدهند.

ورزش سه: شب گذشته جلسه بین مسئولان باشگاه پرسپولیس، سپاهان و حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در آکادمی ملی المپیک برگزارشد، پس از این جلسه سه ساعته، محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ابتدا باید تشکری ویژه از مدیریت حسن زاده و تذکرات بجای ایشان درباره پرونده پرسپولیس و سپاهان که متاسفانه کمی سنگین شده، داشته باشم.

وی افزود: ما در جلسه سال گذشته در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو کردیم، ابتدا در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از شیرینی در مورد فایل صوتی و نواری که در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده بحث و گفتگو کردیم. من هم تنها به صحبت‌های رحیمی و حسن زاده فکر می‌کردم و ندیده و نشنیده رسما از رحیمی، باشگاه سپاهان و مردم خونگرمش عذرخواهی کردم. در این جلسه همچنین محمد پنجعلی نیز حضور داشت و او نیز در این خصوص از سپاهانی‌ها عذرخواهی کرد.

رویانیان خاطر نشان کرد: باور کنید من تا همین الان که با شما حرف می‌زنم فایل صوتی را که می‌گویند به رحیمی و باشگاه سپاهان بی احترامی شده را ندیده و نشنیده‌ام، اما معتقدم رحیمی و حسن زاده دروغ که نمی‌گویند، من کلا با اهانت و توهین به هیچ یک از ایرانی‌های عزیز و با هر زبانی موافق نیستم و اتفاقا شیرینی نیز بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

مدیر عامل قرمز پوشان یاد آور شد: ما عذرخواهی خود را اعلام کردیم چون این کارها مورد تایید ما نیست، سپس وارد پرونده سه بازیکن یعنی دهنوی، خلیل زاده و یعقوب کریمی شدیم. پس از صحبت‌های انجام شده مقرر شد که دو باشگاه از این سه بازیکن غرامتی نگیرد اما کمیته انضباطی به تخلف آنها رسیدگی کند. برخورد با این بازیکنان به عهده کمیته انضباطی قرار داده شد و باشگاه‌ها دخالتی در آن نمی‌کنند و حقی جز نظر کمیته انضباطی را طلب نمی‌کنند.

رویانیان ادامه داد: نظر کمیته انضباطی برای دو باشگاه در خصوص این سه بازیکن محترم است اما درخواستی را از حسن زاده داشتیم که خدایی نا کرده برخوردی نشود که فوتبال این بازیکنان که برخی از آنها ملی پوش هم هستند نابود و خراب شود. جریمه اشکالی ندارد اما معتقدیم باید برخوردی نشود که آنها مدتی دور از فوتبال باشند که خوشبختانه سپاهانی‌ها نیز این نظر را داشتند.

رویانیان در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: در این جلسه در مورد صحبت‌های من در باره تیم‌های صنعتی نیز صحبت شد که من اعلام کردم، شخصا حرفهایی را که می‌زنم منظورم هزینه‌های فولاد مبارکه نیست، من فقط می‌گویم وقتی دولت محترم در تیم‌های صنعتی این طور هزینه می‌کند چرا باشگاهی با طرفداران بی‌شمار باید از این کمک‌ها محروم باشد. من اسمی از فولاد مبارکه سپاهان نیاوردم و توهینی هم نکردم.

وی یاد آور شد: در کل باز هم اعلام می‌کنم با شجاعت در مورد پرونده شیرینی از رحیمی عذرخواهی کردم، اشکالی ندارد، کسی که اشتباه کرده عذرخواهی می‌کند و به هیچ عنوان ناراحت و پشیمان هم نیستم، البته باید تشکری هم از محمد پنجعلی داشته باشم که در این بین ما را یاری کرد.

رویانیان درباره شکست سه بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا نیز گفت: مطمئن باشید در این شکست هم حکمتی وجود دارد، مربی ما تاکتیک و برنامه دارد، ما هفت یا هشت بازی دوستانه را برده بودیم و شاید بچه‌ها دچار غرور بودند. اما آنها باید هوشیار باشند که در لیگ این طور اشتباه نکنند و البته خدا را شکر دایی به اندازه کافی تجربه دارد و من بابت این مسائل ناراحت نیستم چون می‌دانم ایشان به راحتی پرسپولیس را به شرایط بازی در لیگ برتر برمی‌گرداند.

رویانیان در پاسخ به سوال دیگری که پولهایی که به سه بازیکن داده شده، چه می‌شود، گفت: بدون شک قاسم دهنوی که مشکلی ندارد اما کریمی و خلیل زاده باید پولها را برگردانند و با آنها تسویه حساب صورت بگیرد، جا دارد باز هم از برخورد عادلانه حسن زاده، رحیمی و اعضای هیئت مدیره‌اش تشکر کنم. ما با سپاهان دوست هستیم و فقط در دو بازی لیگ برتر و شاید جام حذفی رقیب؛ قطعا سپاهان برای ما قابل احترام است همان طور که پرسپولیس برای سپاهان قابل احترام است، ان‌شاءالله با آرامش بیشتر دو تیم در آینده موفق خواهند بود. دعا می‌کنیم سپاهان همیشه موفق باشد اما به جز بازی با پرسپولیس.


ویدیو مرتبط :
رویانیان: مدیر برای تیم ملی کم نداری؟/کروش: دفاع وسط می خواهم !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاناوارو: می‌خواهم با فوتبال خداحافظی كنم



 

 

كاناوارو: می‌خواهم درامارات با فوتبال خداحافظی كنم

 

واگذاری بازوبند كاپیتانی الاهلی به كاپیتان ایتالیا

كاناوارو: می‌خواهم در امارات با فوتبال خداحافظی كنم

كاپیتان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2010 پس از دریافت بازوبند كاپیتانی الاهلی گفت: می‌خواهم اینجا از فوتبال خداحافظی كنم.

فابیو كاناوارو روز گذشته به عنوان كاپیتان آینده الاهلی امارات برای اولین بار در جلسه مطبوعاتی حاضر شد.

وی درباره نقشی كه در آینده خواهد داشت گفت: من همه تجربه ام را به دبی می آورم. می خواهم به بازیكنان جوان تر كمك كنم و امیدوارم آنها به این طریق كمك شوند. شاید آنها از همین راه بتوانند به بازیكنان خوبی در آینده تبدیل شوند.

الاهلی امارات قبل از آغاز جام جهانی 2010 با فابیو كاناوارو كایپتان تیم ملی ایتالیا قرارداد 2 ساله بست و او از یك ماه دیگر و با شروع بازی های فصل لیگ امارات در این باشگاه بازی خواهد كرد.

كاناوارو تاكید كرد: برای من الاهلی انتخاب آسانی بود. می خواهم فوتبالم را اینجا تمام كنم. برای 20 سال در سری آ و لالیگا بازی كرده ام و فكر می كنم لیگ امارات تجربه تازه ای برای من خواهد بود.

كاناوارو كه 135 بار برای ایتالیا به میدان رفته تنها مدافعی است كه توانسته بازیكن برتر سال فیفا شود.

فابیو كاناوارو فوتبالیست نام‌آور ایتالیایی متولد شهر ناپل در سال1973 است. او بازیكن یوونتوس بود و كاپیتانی تیم ملی ایتالیا را در جام جهانی 2006 و 2010 بر عهده داشت.

كاناوراو بازی خود را از ناپولی آغاز كرد. او اولین بازی باشگاهی اش را مقابل تیم یوونتوس در تاریخ 7 مارچ 1993 انجام داد. تیم‌های بعدی او به‌ترتیب پارما، اینتر میلان و رئال مادرید بوده‌اند.

كاناوارو قرار است با شماره 3 برای الاهلی به میدان بیاید.

در باشگاه الاهلی بازیكنان ایرانی مانند حسن نظری، حسن روشن، علی كریمی، فرهاد مجیدی، جواد كاظمیان و میلاد میداوودی بازی كرده اند.